Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mien Dobbelsteen

Mien Dobbelsteen

15-09-2009 om 11:11

Herenondergoed

In een vlaag van goed huisvrouwenschap heb ik mijn man aangeboden om onderbroeken voor hem te kopen. Hij wil model strakke boxers, net als Bjorn Borgs, maar dan een stuk goedkoper. Voor de kinderen koop ik meestal ondergoed bij de Hema, en dat blijft altijd lang mooi. Hebben ze daar ook mannenondergoed?
Zijn er trouwens meer vrouwen die onderbroeken voor hun man kopen of is dat echt uit de tijd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

ik koop ondergoed voor iedereen hier in huis, eigenlijk wordt er geen kleding gekocht zonder dat ik er bij ben.

Als hij dan zegt dat die ene lekker zit dan koop ik er meer van. Ik ben ook degene in huis die ondergoed weggooit en sokken dus nakijkt op gaatjes.

Ik vind het wat absurd om vanuit emancipatiedrang van anderen het ondergoed-koopgedrag aan te passen.

Suszanne

Suszanne

15-09-2009 om 11:24

Hema

Ik koop ze ook voor m'n man hoor! En die van de Hema zijn prima. Duurdere merken als Sloggi, gaan misschien langer mee, maar ik vindt die van de Hema al prijzig genoeg, zeker als ik terugreken naar guldens, duffe muts die ik ben!

margje van dijk

margje van dijk

15-09-2009 om 11:30

Kopen wel, weggooien niet

Ik koop hier al het ondergoed, want als ik het niet doe koopt niemand het. Maar kapotte onderbroeken (en sokken) weggooien mag manlief zelf doen. En dat doet-ie nooit. Het rare is dat hij altijd weer die broeken met gaten pakt, in plaats van de leuke nieuwe die ik erbij heb gelegd. Hij moet eerst een meterslang sinterklaasgedicht krijgen waarin zijn onderbroekenstijl aan de kaak wordt gesteld voordat hij er toe komt om eens wat weg te gooien. En om dat nou elk jaar te doen....

Margje

Kopen én weggooien

Kopen doe ik hier ook al het ondergoed, net als eigenlijk de meeste kleding of minstens in mijn aanwezigheid. Weggooien doe ik het ook regelmatig als ik zie dat sokken of ondergoed kapot zijn tijdens het opvouwen. Daar maak ik me ook niet druk om hoor, of ik het nu in de kliko gooi of hij zelf.

Wilma

Wilma

15-09-2009 om 14:39

Hema

Van die strakke boxers. Meestal als er weer zo'n koopavond is met 15% korting ofzo (zie hun site, nee, geen aandelen) koop ik er een paar tegelijk. Blijven mooi en kunnen ook in de droger. Ze zijn er nu ook met bescheiden motiefjes .

Groetjes,
Wilma

angel3

angel3

15-09-2009 om 14:52

ja hoor ik koop het ook vaak. Man heeft altijd de strakke korte boxers van WE.

Bij de action

Strakke boxers, met printje en effen. Die koop ik meestal voor mijn man.
En weggooien doe ik ook hoor (nadat ik meestal tig keer gewaarschuwd heb .

Slippie

Slippie

15-09-2009 om 21:37

Kopen niet, weggooien wel

Ik ben hier thuis verantwoordelijk voor de was. Op het gebied van ondergoed en sokken gooi ik alles uit de wasmand weg dat meer gat dan stof bevat. Ik waarschuw dan een aantal keer dat ik denk dat hij nieuwe moet kopen. Dat duurt een paar maanden, tot hij echt bijna niets meer heeft en dan koopt hij er een heleboel. Het herhaalt zich ongeveer eens per vijf jaar.

Hema online

de strakke boxers van de Hema zijn perfect,blijven ook mooi in de droger,je kan ze ook online bestellen.

BjB

BjB

15-09-2009 om 23:24

Makro

En dan Gino Santi sport. Ziet er uit als BjornBorg, ze hebben ze ook met leuke stofjes. En volgens man zitten ze ook lekker. EN ja ik koop dus zijn onderbroeken.. Maar hij koopt ze ook wel zelf. Net wie er op dat moment bij de Makro loopt dat zijn shorts weer vervangen moeten worden.
Weggooien tja als de gaten er in vallen.

Suzanne

Suzanne

16-09-2009 om 19:12

Bij jeanszaken

Meestal koop ik boxers bij jeanszaken, vooral die van Cars vind ik erg mooi, blijven ook heel mooi in de was. Kortgeleden een setje van het merk Petrol gekocht, lijken ook goed te blijven na het wassen, ook lang zo duur niet als B.B. Zaten 2 verschillende in één verpakking.
En ja, ik koop ze ook gewoon voor manlief, en hij gooit ze zelf weg, niet omdat ik het niet wil doen, gewoon omdat hij dan vindt dat ze niet meer kunnen.

Margriet*

Margriet*

17-09-2009 om 22:51

Ik ook niet

Man koopt bijna alles zelf. Ik zou ook niet weten welke maat hij heeft. Alleen van truien en shirts heeft hij XXXL (voor de lengte)

Mien Dobbelsteen

Mien Dobbelsteen

18-09-2009 om 10:28

Bedankt

Goh, nooit geweten dat zoveel vrouwen het ondergoed van hun man kopen. Het is mij ook gelukt bij de Hema. Ik heb een aantal modellen meegenomen en die waren allemaal goed. Ik had zelfs de juiste maat meegenomen hoewel ik daar wel over stond te dubben. Had ik net begrepen dat de maten in cijfers worden aangegeven (5 t/m 7), hanteren ze bij Hema gewoon letters (M t/m XL). Aan (boven-)kleding kopen ga ik niet beginnen, dat vind ik voor mezelf al zo erg.

Brianna F

Brianna F

18-09-2009 om 13:24

Wel

Ik koop alle kleding, hij zou niet weten wat voor maat hij heeft.

mama

mama

21-09-2009 om 21:51

Hema

Ik koop hier ook alles, lekker makkelijk en snel en iedereen is blij. Onderbroeken van de Hema, die naadloze strakke, bevallen hier het beste. Maar ik koop bij twijfel meestal eerst 1 exemplaar, die wordt getest en dan sla ik er meteen vijf in

Hier

Mijn 5 mannen hebben hier de onderbroeken van de Action. KLinkt stom misschien maar lijken Bjorn Borg's maar zijn veeeel leuker geprijsd. 2 voor 3 tot 4 euro.
De jongste (net zinderlijk) zijn veelvuldig ondertussen gewassen (meer dan de andere). Andere kids erg blij met deze onderbroeken. ZIKI of COZZI. Lijkt spotgoedkoop dus dacht gaan vast niet lang mee. Moet het nog uitwijzen maar nu naar 2 maanden blijven ze heel goed.
Koop overigens ook veel dingen voor hubbie, net waar ik tegen aan loop als hij iets nodig heeft.
Gr. Rymcke.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.