Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Slipje

Slipje

06-04-2017 om 12:39

Herenslip

gezocht: fijne herenslip. Mijn man draagt het liefst sportieve slips, maar heeft moeite met het vinden van een fijn model. Het probleem is dat de meesten niet aansluiten in de lies doordat ze van voren niet ruim genoeg zijn, je kan dus het scrotum zien. Dit draagt vervelend omdat "het zaakje" steeds onder de rand door wil. Welk merk/model zou hij kunnen proberen? Mt m, geen wit, geen gulp en redelijke prijs.

Tango

Tango

06-04-2017 om 16:39

Echt slip of mag met een pijpje ook?

Pijpje, raar woord eigenlijk in dit verhaal. Maar wat ik bedoel is mag het ook een strak boxermodel zijn? Man hier draagt overigens beide. En dan gewoon van C&A of zelfs Zeeman. Boxermodel heeft hij ook nog van Umbro, een keer gekocht bij de Action. Die vind hij eigenlijk nog het prettigst.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-04-2017 om 18:58

Action

Hier wordt ondergoed van Action gedragen. Vroeger van Hema ,maar die vind hij niet prettig meer.

Slipje

Slipje

06-04-2017 om 19:16

Boxer

Strakke boxers draagt hij soms, maar dan weer dezelfde eis. Moet aansluiten in de lies, zodat de boel niet in de pijp hangt. zoon draagt inderdaad boxers van de action. Deze heb ik voor man volgens mij ook eens meegebracht, maar die draagt hij niet. Hij had ooit slips van ter stal, maar die hebben blijkbaar het model veranderd want deze passen niet meer.

Zoon vindt

Die van de Hema niet fijn,man wel. Zoon heeft van Cars ( het spijkerbroekenmerk niet de auto's ) en Petrol Industries, die vindt hij het fijnste.

40er

40er

06-04-2017 om 20:32

Puma

Vind man het fijnst zitten. Ook boxershort hoor, slips vind hij niet fijn.

Paasei

Paasei

06-04-2017 om 20:36

Zeeman

Man zweert bij de strakke boxers van Zeeman. Hij wil ook geen wit; dus hier ligt zwart-met-wit-streepje in de kast. Van huismerk Don.

Slipje

Slipje

06-04-2017 om 20:49

Paasei

Zijn die wat "ruimer" ?

Zon

Zon

06-04-2017 om 20:58

andere maat

Helpt een maatje groter niet voldoende?

Emmy

Emmy

06-04-2017 om 21:11

Hema

Boxershorts, van die strakke, soms ook slips ook van Hema.
Man klaagt ook snel over 'gebungel' maar met deze niet.

Rek en strek.

Gooi je het ondergoed misschien te lang en te heet in de droger Slipje?
Het ondergoed verliest dan zijn elasticiteit zodat je man last heeft van lubberende pijpjes?

Slipje

Slipje

06-04-2017 om 22:20

Nee

Het gaat om de ruimte voor het "zaakje". Als die er niet is sluit de rand van de slip niet aan in de lies. Vergelijk het met een te kleine cup bij een bh, die sluit ook niet om de borst aan.

Marjoleine64

Marjoleine64

06-04-2017 om 22:23

Strakke boxershort

Mijn (bijna) volwassen zoons dragen strakke boxershorts. Ik koop ze op de markt, ik geloof dat het merk nu J&C Royal heet, veranderd wel eens wat ze hebben. Is ook Funderwear geweest. Zeer betaalbaar, prima kwaliteit en pasvorm. Uiteraard is een merkboxer van Bjorn Borg of Chasin beter, dat merk je vooral in de stevigheid en levensduur.

Man draagt slips, van Tono. Alleen online te koop. Hij is er erg tevreden over, goede kwaliteit en pasvorm. Maar pasvorm is natuurlijk iets persoonlijks, iedereen is verschillend.

Slipje.

Bij een slip is dat misschien omdat de slip idd te klein is, of je man is bijzonder zwaar geschapen.
Hij had ook last van flubberende pijpjes waardoor "het zaakje" in de pijpjes bungelde toch?

Dat laatste klinkt als verlies in elasticiteit.Vandaar mijn vraag over de droger.

Marie

Marie

07-04-2017 om 17:35

Lidl

Mijn man draagt graag slips van de Lidl.
Blijven ook goed met wassen op 60 graden en droger

Paasei

Paasei

07-04-2017 om 17:48

Nou..

Nou Slipje, mijn man is best groot geschapen.. Die Don-dingen zitten hem goed. Niet in de droger gooien inderdaad.

Slipje

Slipje

08-04-2017 om 10:30

Lidl

We beginnen met lidl...... ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.