Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ikke

ikke

25-08-2014 om 22:58

hesje kopen

weet iemand een fijn zittend 'hesje' te koop? Dochter houdt van hempjes en zal natuurlijk ooit aan een bh moeten, heeel iets begint er wat borstontw. te komen; ze wil niet zo'n 'hesje' aan (kort ding), wie weet een oplossing? Of gewoon maar ff laten gaan tot ze niet anders kan ?

strak hemd?

Ik heb weliswaar wel zo'n hesje, maar draag nog liever niets, behelp me met hemdjes die flink elastisch zijn. Hema, bijvoorbeeld. Misschien vind ze dat wel wat? Heb je met spaghettibandjes, of juist met bredere bandjes...

Tijgeroog

Tijgeroog

25-08-2014 om 23:19

Maar?

Zolang ze geen beha nodig heeft kan ze toch gewoon hemden blijven dragen, als ze dat fijner vindt?

Pubermoeder

Pubermoeder

25-08-2014 om 23:22

Hemdje

Mijn puberdochter met meer dan beginnende borstonwikkeling weigert nog steeds een bh aan te trekken, ook al liggen er verschillende in de kast. Ze draagt onder haar kleding strakke elastische hemdjes van de Hema.

Fiorucci

Fiorucci

26-08-2014 om 10:51

Maar....

Zij vindt een hemdje prettig, dus wat is het probleem? Met de winter in het vooruitzicht is dat een prima idee. Als ze borsten krijgt en het wordt wat pijnlijk kan ze altijd nog bhs kopen.

ikke

ikke

28-08-2014 om 19:59

hm. ja ok.

jullie hebben wel gelijk.
doen we nog ff niet moeilijk

Marieke

Marieke

28-08-2014 om 20:24

Beginners bh

Zo noemde ik die topjes van Hema en H&M, ziet er uit als een heel kort hemdje/bh, net genoeg om het begin te verdoezelen. Mijn dochter heeft ze in het laatste jaar van de basisschool veel gedragen, vooral met gym, want stel je voor, iemand zag iets!

Tango

Tango

29-08-2014 om 19:37

Dochter hier

Heeft al wel iets meer borstvorming. De topjes beginnen toch wat te klein te worden. Vandaag ging ik met haar kijken voor bh's. Valt wel erg tegen hoor wat ze hebben voor die meiden. Alles met vulling erin, vanaf maat AA. We konden nauwelijks iets anders vinden. Ja, hele dure sport bh's maar dat zochten we ook niet. Uiteindelijk bij de V&D tiener-bh's gevonden. Lagen bij het gewone ondergoed maar deze waren net iets ruimer dan de topjes die ze had. Ze zaten in ieder geval goed. Maar ik vraag me toch af wat we hierna moeten gaan kopen. Wie weet waar ze bh's zonder vulling hebben?

Annet

Annet

29-08-2014 om 20:25

Bedoel je padded of echt vulling

Padded betekent dat er een dikkere laag aan de voorkant van de cups zit. Veel jonge meisjes vinden dit prettig omdat dan de uitstekende tepels niet te zien zijn en ook het verschil tussen beide borsten niet. Soms vinden ze het prettig dan het dan wat meer lijkt.
Bh's met vulling zorgen echt voor een plus-effect. Die zijn niet zo handig voor jonge meisjes.
Zeeman heeft zowel de tiener-bh's die op topjes lijken en de 'first bra's ' die padded zijn. Met beiden hebben wij goede ervaringen.

marie

marie

29-08-2014 om 21:00

Hema

Gewoon bij de Hema "my first bra" en anders bij Livera e.d.

Anoniem

Anoniem

30-08-2014 om 21:29

Hier

ook hemdjes van de Hema en padded bh's. Draag ik zelf ook altijd, ze noemen ze ook wel t-shirt bh's. Je ziet inderdaad de tepels niet door je t-shirt heen.

eruit

beugels en zachte kussenstjes kun je er uit slopen.

Tango

Tango

31-08-2014 om 23:10

Padded

Ik bedoelde inderdaad padded en niet zozeer gevuld maar dochter vindt dat eigenlijk hetzelfde. Overigens heeft ze er wel een gepast bij V&D maar die zat ook niet goed. De schouderbandjes waren veel te slap.
Bij HEMA heb ik geen first bra gezien of hangen die gewoon bij het kinderondergoed? Want daar hingen ze bij V&D ook.
Livera is hier opeens verdwenen wat dan wel weer jammer is. Er zit nog wel een Honkemuller maar die vind ik weer erg duur.
Kussentjes eruit slopen lijkt me lastig, volgens mij is het model er dan helemaal uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.