Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

'het weer' in tuinkussens

Titel lijkt me duidelijk: onze berging is veel te vochtig en de tuinstoelkussens zitten helemaal onder het 'weer'. Ik vond al googlend dat HG ooit een 'weer'reiniger had, maar die lijkt niet meer in het assortiment te zijn. Ik las iets over karnemelk en kussens in bad, maar in welke verhouding? Kortom, ik zie tips graag tegemoet!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

03-03-2011 om 11:52

Het weer

Bij de tentenzaak hebben wij vorig jaar ook flessen spul gevonden tegen "weer". Je moest het in een bak mengen met water. Het werkte best aardig, alleen is het nooit meer zo mooi geworden als voorheen.

marie

marie

03-03-2011 om 12:19

Bleekwater

hallo
Wat volgens mij ook heel goed werkt is de boel in een bak water of in bad met een flinke scheut bleekwater.
Blijf er wel bij en kijk uit voor je kleren !!!
Je hebt natuurlijk wel kans dat de kleur er wat af gaat, maar ja, "bedorven" zijn de kussens toch al.
En van verhoudingen heb ik geen verstand - ik doe altijd maar wat.
succes

jds

jds

03-03-2011 om 19:56

Hg heeft het nog

het heet alleen anders...schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger.

Emmawee

Emmawee

04-03-2011 om 10:17

is chloor in een dure plantenspuit. Zeggen ze...
Groetjes! Maw.

jds

jds

06-03-2011 om 10:58

Hahaha emmawee

Daar heb je wel gelijk in ja!

Woutje

Woutje

06-03-2011 om 16:06 Topicstarter

Tja, chloor

Wel zonde van de leuke gestreepte kussens als ik ze met chloor bewerk, maar in de huidige staat heb ik er ook niks aan. Maar ik ga het toch maar proberen: morgen wordt het lekker zonnig en dan leg ik ze buiten te drogen. Misschien slaan ze wel helemaal wit uit; heb ik meteen een heel nieuw design

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.