Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe krijg ik die schoenen schoon?

Help, vandaag is echt een dag met een gaatje. Ik had haast(fout!) om uit peuterspeelzaal vandaan thuis te komen en ondertussen nog even nr de bakker te gaan. Bij de bakker zei m'n 3-jarig dochtertje al dat ze moest plassen dus kreeg ik nog meer haast. Het is maar een klein stukje lopen maar doorlopen is wel erg moeilijk voor haar. Toen ze voor de zoveelste keer weer een mosje moest aaien (ja, echt heel schattig) zei ik dat ik nr huis ging en liep door. Ze bleef natuurlijk staan en terwijl ik al een eindje verder was begon ze te huilen. Ik dacht natuurlijk omdat ze geen zin had om door te lopen. Ik (geïrriteerd) riep dat ze moest komen en deed nog een paar stappen. Ging ze nog harder huilen. Ik (inmiddels zwaar geïrriteerd) ging niet toegeven en bleef staan, maar ze hield vol en krijste het uit op straat. Uiteindelijk bleek dat ze in der broek geplast had. Ik voelde een mengeling van schuld (had ik maar...en, wat een rotmoeder ben ik...) en stress (want nu zeker te laat). Arm meisje, ze was helemaal over haar toeren.
Goed, dit verhaal moest ik even kwijt maar de hamvraag:
Der mooie leren schoenen volgeplast. Hoe krijg ik dat weer schoon?!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

11-12-2009 om 14:13

Gewoon onder de kraan

Gewoon even onder de kraan afspoelen en goed laten drogen. Niet bij de verwarming maar volstoppen met wc papier oid zodat het vocht er snel in kan trekken. Eventueel na een tijdje vervangen door nieuw papier.
Bij een flinke regenbui worden ze ook wel eens door en door nat.

m'nroosje

m'nroosje

11-12-2009 om 14:22 Topicstarter

Super, bedankt!

Ik had er al over zitten denken om ze onder de kraan te doen. Maar dat papier had ik niet bedacht.
Bedankt voor de tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.