Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Me

Me

08-06-2018 om 19:47

Hoe rooklucht uit huis krijgen/houden?

De situatie: slaapkamerdeur staat s avonds open om de warmte van overdag kwijt te raken zodat we een aangename temperatuur met bedtijd hebben.

Maar nu zitten er ergens hieronder mensen op balkon te roken, zwaar te roken. Kom je in de slaapkamer dan lijkt t wel een asbak. Dat stinkt en ik krijg t daarnaast ook benauwd ervan. Dus we slapen tegenwoordig in een warme kamer.

We hadden al geprobeerd met een luchtje de boel aangenaam te krijgen maar dat werkt niet. Nu had een vriendin het over kaarsen waarbij je de rooklucht kan 'wegbranden' maar ze had het ergens gelezen en wist niet precies hoe of wat. Iemand een idee of dat kan helpen en wat dat precies kan zijn?

Mijntje

Mijntje

09-06-2018 om 10:18

google

Google eens op de termen kaarsen rooklucht.
Dan vind je heel veel tips om een voor een uit te proberen, oa oma's tip: een spons in azijn gedrenkt neerleggen. Of een luchtreiniger.
Lijkt me heel naar.

angel3

angel3

09-06-2018 om 10:46

Praten

Grote kans dat die mensen zich van geen kwaad bewust zijn. Wellicht kun je ze vragen net in een ander hoekje bv balkon te roken of.....
Ik zou daar zelf ook echt geen seconde aan denken denk ik dat iemand anders in slaapkamer dat zou kunnen ruiken. Ik zou echt open staan voor zo'n mededeling.

Guppie

Guppie

10-06-2018 om 18:47

Lampe Berger

Geurlampen van Lampe Berger schijnen te kunnen helpen. Zou het zelf niet weten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.