Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

17-11-2011 om 11:18

Hoe surprise pandabeer maken?

Tja, google levert niets op. Hebben jullie een idee? Ik ben inspiratieloos en dochter van 12 is niet zo handig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Papier machee?

Twee ballonnen opblazen, een voor het hoofd een voor het lijf. Er omheen papiermacheeën. Hoofd en lijf op elkaar plakken, let op dat cadeautje er wel in moet, hetzij voor het papiermacheeën hetzij erna. Poten erop tekenen? Of met grote stroken wit papier trappetjes maken voor de poten. Zwart-wit verven, klaar.
Ik heb hier voldoende papiermachee kant en klaar voor je op de grond liggen (ben behang aan het afstomen. Gelukkig moet ie om de 40 minuten even afkoelen, en mag ik ook even afkoelen, wat een rotklus)

Puck

Puck

17-11-2011 om 14:06

Zie tip van mari39

Vera, kijk eens op de site die MAri in een draadje hierboven heeft gegeven. Ik heb gisteren vluchtig even gekeken en volgens mij heb ik ook een panda voorbij zien komen. En is ie te klein dan gewoon zelf uitvergroten.

Merel

Merel

17-11-2011 om 23:44

Die beer van p

Ja die beer van P's link is natuurlijk fantastisch.
Ik zou 'm gewoon even uitprinten, vakjes eroverheen tekenen en dan vergroten op stukken karton in de juiste kleuren die je bij de bruna kan kopen, dan kan je 'm lekker groot maken. (heb zelf ook eens zo'n bouwplaat gemaakt, ik had trouwens van die lijmcasettes, dat plakt heel erg goed, beter dan gewone prittstift)

Vera*

Vera*

18-11-2011 om 08:46

Die link

Ik had niet echt goed gekeken de eerste keer, er staan diverse panda's om te maken. Er is er eentje uitgekozen en als het A4 fotopapier gevonden is (ergens hier in huis) dan wordt die uitgeprint en kan dochter aan de slag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.