Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Manon Bleijenberg

Manon Bleijenberg

25-10-2008 om 21:02

Hoe vind ik een saunamaatje?

Hallo,

Ik ga graag naar de sauna maar zowel man als vriendin vinden de sauna niks. Alleen vind ik weer niet leuk. Helaas ben ik geen held in het maken van vrienden en heb ik ook geen idee hoe ik een saunaliefhebber vind. Iemand hier ideeen hoe ik dat aanpak? Ik heb me wel ingeschreven bij de advertenties van het blad Vriendin en bij www.vriendinvoorjou.nl
Bedankt alvast
Groetjes,
Manon

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Dat lijkt me een lastige als je inderdaad niet in de luxe positie zit om te kiezen uit meerdere vriendinnen. En de vraag hoe je dat aanpakt... De vriendinnen die er in mijn geval in de laatste twee jaar bij gekomen zijn, heb ik respectievelijk via het schoolplein leren kennen en eentje via mijn voormalige werk. Eerst collega, nu vriendin dus. Kortom, probeer op het schoolplein eens een praatje aan te knopen met een in jouw ogen leuke moeder. Het woord sauna zou ik een veel later stadium laten vallen en daar pas over beginnen als de "klik" er is. Je mag wel een vriendinnetje van mij lenen, ik heb er wel 5 die graag naar de sauna gaan
Succes!

huismusje

huismusje

26-10-2008 om 12:58

Ik?

Hallo Manon

Ik weet niet in welk deel van het land dat je woont. Maar misschien dat we eens kunnen kijken of het klikt en dan eens samen gaan. Mijn man vind het ook wel lekker maar het is erg moeilijk om oppas te vinden om samen te gaan waardoor we eigenlijk nooit meer gaan. En ik mis het vooral in de winter zo erg.

Dus wie weet? Als je een beetje in de buurt woont en het klikt.

gr huismusje

Je kan me mailen [email protected]

Manon Bleijenberg

Manon Bleijenberg

27-10-2008 om 19:48

Maastricht

Zou heel leuk zijn maar ik zit helemaal in het diepe zuiden
Groetjes,
Manon

ayla

ayla

28-10-2008 om 16:46

He plaatsgenoot

wat leuk, een mede Maastrichtse. Nog een saunamaatje gevonden?

Manon Bleijenberg

Manon Bleijenberg

29-10-2008 om 00:06

Nog niet maar ik blijf hopen

Helaas nog geen beet maar ik wacht rustig af op meer tips en misschien loop ik nog een liefhebber tegen het lijf.
Mocht jij interesse hebben kun je me altijd mailen op [email protected]
Groetjes,
Manon

ayla

ayla

29-10-2008 om 11:09

Nog nooit geweest

dus totaal geen ervaring mee, Sauna Vilt schijnt trouwens wel heel fijn te zijn.

Manon Bleijenberg

Manon Bleijenberg

29-10-2008 om 23:53

Een keer moet de eerste keer zijn

Misschien eens een kopje thee om te beginnen?
Groetjes,
Manon

ayla

ayla

30-10-2008 om 12:56

Zeker leuk

mail me anders eens
mistieke @ hotmail.com

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.