Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

26-02-2010 om 15:06

Hoeslaken voor topper op boxspring

Hoi,
Wij hebben een boxspring gekocht (hiep hoi!), maar moeten nu hoeslakens kopen voor de topper. Zo'n topper is een stuk dunner dan een normaal matras, dus onze gewone hoeslaken zullen er niet goed omheen gaan. Nu kun je die dingen wel kopen bij een beddenzaak, maar dan zijn ze peperduur en daar hebben we geen zin in. Voor ons is een simpel katoenen Hema hoeslaken meer dan goed. Maar...... zijn die te groot? Je hebt ze wel in hoogtevarianten (van 15, 20 en 25 cm), maar is die van 15 cm niet ook te hoog? Zo'n topper is nog geen 10 cm. Wie heeft ervaring?
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

26-02-2010 om 15:23

Samen

Wij hebben een hoeslaken om het matras en dekmatras (topper) heen. Hoeslaken met de hoogste hoogte pas perfect (volgens mij 25 cm). Zo schuift het dekmatras ook niet weg.

Petra Kappers

Petra Kappers

26-02-2010 om 15:25

Ikea

IKEA verkoopt ook toppers . Hebben zij daar geen hoeslakens voor?

Uhhh

jullie hebben een boxspring gekocht. Daar ligt toch een matras op en daar doen jullie de topper op. In mijn beleving doe je dus het hoeslaken om de topper en matras en die liggen weer op de boxpsring.

Alleen een hoeslaken om een topper, daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

groetjes van Purk

daantje123

daantje123

27-02-2010 om 14:22

Bij de wehkamp

kijk maar eens bij de Wehkamp. Daar heb ik er twee gekocht. Het is ook lekker klein in de was. Het hoeslaken wat om het dikke matras zit, was ik niet zo vaak.

Slaap lekker!

Daan

bibi63

bibi63

27-02-2010 om 14:57

Dank, en plurk

Ons 'bovenmatras', dus dat ding onder de topper, wordt ook bekleed zoals het ondermatras, dus daar hoeft geen hoeslaken omheen.
Ik ga het dus eerst even proberen met onze huidige lakens en anders probeer ik Wehkamp ofzo.
Bedankt!
Groetjes,
Bibi

Bibi

oke, dan snap ik het.

groetjes van Purk

Karin

Karin

28-02-2010 om 11:27

Bibi

Mag ik vragen waar jullie de boxspring hebben gekocht. Wij zijn al vele winkels afgeweest maar echt iets kunnen vinden hebben we niet. Onze matras was na 10 jaar echt op en toen hebben we gekozen voor een Ikea Fidjetun maar dit bevalt ons helemaal niet. Gelukkig heb je 90 dagen om deze terug te brengen maar ja twijfelen een beetje wat we nu moeten.

bibi63

bibi63

28-02-2010 om 15:15

Karin

Ik heb even de naam van de winkel niet paraat. Het is in ieder geval in de Megastores Den Haag, t.o. Beter Bed (waar we ook gekeken hebben, maar niet naar tevredenheid plus verkoper die van toeten nog blazen wist). Voor een goede moet je echt wat meer neertelen (reken op zo'n 1.500 tot 2.000). Goedkoperen hebben geen goede vering (te zacht) en het risico dat die na een paar jaar gaan doorzakken.
Groetjes,
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.