Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoeveel dagen duurt de brievenbus post?

Weet iemand misschien hoeveel dagen de brievenbus post er deze week over gedaan heeft? Ik verwacht iets belangrijks voor kerst.

sw4

sw4

18-12-2020 om 12:06

1 dag

Ik heb maandag iets op de post gedaan en dat was er dinsdag. Maar wellicht is het nu drukker?

Kikki39

Kikki39

18-12-2020 om 12:14 Topicstarter

Dat zou fijn zijn!

voorbereider

voorbereider

18-12-2020 om 12:32

het is druk

Het is belachelijk druk en ik weet dat er in onze regio pakjes zijn die al dinsdag op de voorbereidingslocatie lagen en vandaag pas naar het depot zijn gegaan omdat we gewoon te weinig tijd hebben en meer mensen kan ook niet omdat we niet te dicht op elkaar mogen werken vanwege corona.
Wij hebben wel vandaag alles meegegeven wat we hadden liggen, geen idee of dat overal is gelukt.

Daarnaast heeft de machine het ook zwaar en die laat dan wel eens wat steekjes vallen, zit er iets in de verkeerde wijk, wat pas op straat door de bezorger gezien wordt, die moet het dan weer in de oranje bus doen en dan komt het morgen als het goed is in de goede wijk.

We doen echt ons best om zoveel mogelijk te verwerken, maar op een zeker moment moet het toch echt naar het depot, anders lopen de bezorgers nog op straat als het al lang donker is.

Kikki39

Kikki39

18-12-2020 om 12:36 Topicstarter

Dus

Eigenlijk hadden ze een oproep moeten doen om geen kerstkaarten te versturen dit jaar. Alleen belangrijke post.

Zonnehoed

Zonnehoed

18-12-2020 om 12:39

Een week

Was een brievenbus pakketje.

voorbereider

voorbereider

18-12-2020 om 12:56

kerstkaarten zijn het probleem niet

Daar zijn we op ingesteld, dat er kerstkaarten komen.
Het zijn echt de brievenbuspakketjes die het "probleem" zijn.
Een combinatie van mensen die online kerstcadeaus bestellen, mensen die nu dingen bestellen vanwege corona, die anders gewoon naar de winkel zouden zijn gegaan, mensen die een cadeautje naar iemand sturen die anders gewoon op bezoek zouden zijn gegaan.
Daarnaast heb je ook heel veel bedrijven die nu iets naar hun werknemers sturen omdat het zo'n raar jaar is geweest en ze de inzet waarderen.
En ik vind het allemaal superlief en ik hoop dat ik een kleine bijdrage kan leveren aan een beetje vrolijkheid voor iemand, maar het is wel veel alles bij elkaar.

Er wordt maandag wel extra gewerkt, dus een extra dag om post voor de kerst bezorgd te krijgen. Het komt vast goed.

@voorbereider

ik begrijp dat je bij de post werkt?
Zo ja, dan wil ik jou en al je collega's complimenteren met het werk wat jullie verzetten! Zoveel pakken, pakketjes,brieven, mensen die bestellen en niet thuis zijn en zo veel gezeur dat jullie je werk niet doen.
En toch maar weer (hier in ieder geval in het zuiden van het land) zie ik de postbestellers steeds weer met een vriendelijke lach de boel bezorgen

Phryne Fisher

Phryne Fisher

18-12-2020 om 13:07

Extra kerstcadeau

Mijn werkgever heeft dit jaar een extra kerstpakket verstuurd, naast de bon. Sommige collega’s hadden het dinsdag al, ik woensdag, maar er zijn ook collega’s die het nu nog niet hebben. Met post naar het buitenland is het helemaal vreemd. Een pakketje doet er zes dagen over naar Schotland, een brief of kaart minimaal negen dagen.

voorbereider

voorbereider

18-12-2020 om 15:42

Chiquita

Ahw dat vind ik lief, dankjewel

Postbezorger

Postbezorger

18-12-2020 om 17:12

Belangrijke post

gooi je dus nu niét in de brievenbus, dat staat er ook op. Die post mag er drie dagen over doen.

* Van 8 t/m 28 december kan jouw post langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Wij adviseren je om jouw (zakelijke) post bij een PostNL-punt af te geven.

https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-bezorgdagen-tijden/feestdagen/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.