Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jasmijn

Jasmijn

27-02-2015 om 10:53

Hoezen ikea van andere leverancier

Wie heeft er ervaring met hoezen voor ikea banken die niet meer bij ikea te bestellen zijn, daarvoor moet je dus naar een ander bedrijf. Er zijn er meer wereldwijd. (Leveren wel naar Nederland) welk bedrijf is aan te raden, wie heeft ervaring, of kent iemand die dat gedaan heeft? Is de kwaliteit mooi, past het goed,ook na een keertje wassen.?

amk

amk

27-02-2015 om 11:20

Bij i.kea

bij Ik.ea geven ze bij de vestiging hier zelf het adres van Be.mz door, daar hebben ze goede ervaringen mee.

Ik vind ze niet goedkoop, zelf daarom er geen ervaring mee.

Theekopje

Theekopje

27-02-2015 om 16:24

Bemz

Ik heb goede ervaring met Bemz maar die is idd niet goedkoop.

Jasmijn

Jasmijn

27-02-2015 om 20:50

Mooi

Dat is goed om te horen, maar idd. goedkoop is het niet, helaas is er geen andere optie als ikea ze niet meer verkoopt

Jasmijn

Jasmijn

28-02-2015 om 09:57

alleen Bemz ?

Even dit draadje in leven houden, jullie hebben alleen ervaring met Bemz? Zag er nog eentje, Savemysofa (die is ongeveer hetzelfde qua prijs) en iets anders (ik zou het even moeten opzoeken) die zit in Tsjechie...ruim 100 euro goedkoper, maar dan ga ik alweer twijfelen, straks is het helemaal niets. Oh en ook eentje uit Australie. (Comfort works) Maar goed, dus nog even doorvragen...kennen jullie alleen Bemz of ook nog wat anders? (bijv. iemand die gewoon goed kan naaien en dit zelf doet? (etsy had volgens mij niets)

Paal

Paal

28-02-2015 om 17:15

luxemburg

Volgens mij hadden wij een adres in Luxemburg. Een hoes uit de outlet. 135 euro, 2 sits bank. Past perfect.

Mijntje

Mijntje

28-02-2015 om 17:35

ik zie nu deze: http://comfort-works.com/en/

Geen ervaring mee (nog), ik ben nl ook op zoek.

Paal, heb je een link?

Anna

Anna

02-05-2015 om 13:34

Er is ook een bedrijf in Nederland dat hoezen maakt

Hallo allemaal,

Er is ook een bedrijf in Nederland dat hoezen maakt voor meubels uit Ikea. Ze hebben leuke meubels stoffen. Hoezen zijn netjes afgewerkt en past mooi op de bank. En ze zijn niet erg duur zoals bems of comfort-works

www.re-cover.vpweb.nl

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-05-2015 om 13:41

Dag Anna

Dat is wel heel doorzichtig hoor...

+ Brunette +

+ Brunette +

02-05-2015 om 23:52

Misschien toch wel nuttig

Als ze nou net zo goed zijn maar goedkoper dan Bemz? Wat geeft het dan dat het sluikreclame is?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-05-2015 om 09:59

Misschien niet

Maar voor niets gaat nu eenmaal de zon op.
Gratis reclame is volgens mij niet de bedoeling.

Moni

Moni

03-05-2015 om 10:34

Het is gewoon antwoord op de vraag

Waar kun je hoezen kopen?
Anne geeft een passend antwoord.
Het zou vreemd zijn als ze niet gereageerd had omdat het anders reclame lijkt.

Ik vind reclame irritant als mensen speciaal een draadje openen om een bepaald product te promoten.
Of als we in allerlei discussies plotseling hetzelfde product tegen komen.

Jasmijn

Jasmijn

10-05-2015 om 23:09

Super Anna

Oh ik ben wel blij met die link van Anna, heb jij er ervaring mee? Het lijkt me toch fijner om iets uit de omgeving te bestellen, ook als er iets misschien niet helemaal klopt, minder omslachtig met contact leggen en eventuele garantie wellicht?

Mijntje

Mijntje

11-05-2015 om 10:31

ervaring met Bemz

Intussen heb ik ervaring met Bemz, wij hebben een ikeabank van een model waar ze alleen daar hoezen verkochten.
Wij zijn erg tevreden, de nieuwe hoes is van goede kwaliteit en netjes genaaid, onze bank is weer opgefrist en de oude hoes kan naar de stomerij.
Het is wel prijzig en het duurt ook een aantal weken voor je het in huis hebt.
Je kan kiezen uit veel stoffen en kleuren, van duur tot een stuk goedkoper. Wij hebben de goedkoopste stof gekozen. Je kan trouwens ook stalen bestellen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.