Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hogedrukreiniger geknapt

Wij hadden net in oktober een hogedrukreiniger gekocht voor het terras. Ik had hem maar een keer gebruikt en toen de spuit leeg laten spuiten en in de schuur gezet. Haal ik hem eergisteren weer naar buiten, is er bijna geen druk op dat ding. Blijkt dus iets geknapt te zijn door de vorst en dan heb je geen garantie.

Gelijk de buren gewaarschuwd, die hebben hem ook gewoon in de schuur staan. Ik had hem wel helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of het nog te vervangen is, maar dat onderdeel zat vast en dan is het een dure grap. Bij de Praxis betaal je €99,- voor reparatie.
Dus wij naar Gamma om te kijken of daar een aanbieding is, en ja hoor,€54,- zitten alleen geen wielen onder. Maar wij hebben een kleine tuin en ik gebruik die wielen toch niet. De extra opzetstukken hebben wij gelukkig wel al.
Als het weer koud wordt en gaat vriezen zetten wij hem wel op zolder, daar is het warm.....Bij de Gamma kwamen wij ook een mevrouw tegen die hem ook altijd in de schuur zet. Nooit last van gehad dat hij stuk ging. Denk dat er maar een klein beetje water nosdig is wat dan bevriest dat het afgelopen is met je reiniger.

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.