Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bieb63

bieb63

17-12-2015 om 15:29

ideetje gezocht voor cadeautje nieuwe woning (na scheiding)

Wie helpt meedenken? Collega heeft flatje toegewezen gekregen ivm scheiding. Ze gaat daar met haar kinderen wonen (kleuter en puber). In principe moet ze alles opnieuw kopen (niet veel te besteden), maar krijgt natuurlijk ook wel het e.e.a. van vrienden (twee de hands ofzo). Daarnaast gaat ze natuurlijk naar de kringloop voor allerlei spullen die ze i.i.g. nodig heeft.
Nu wil ik graag een kleinigheidje voor haar kopen (25 a 30 euro) voor haar nieuwe huis (als verrassing, dus ik ga haar niet vragen wat ze wil)Ik had al bedacht dat iets 'praktisch' niet zo handig is, omdat ik geen idee heb of ze dat al op e.o.a. manier heeft bemachtigd. Daarnaast weet ik eigenlijk ook niet haar smaak/kleur enz.
Kortom, was leuk idee (vond ik zelf ), maar eigenlijk weet ik even niet wat nu leuk is om voor haar te kopen. Ik kan het haar natuurlijk vragen, maar dan is de verrassing eraf en daarbij zal zij daar te bescheiden voor zijn.
Iemand een idee, waar ik nou nét niet aan gedacht heb.....?
Alle input welkom.

Wat ik gaf.

Een emmer, met schoonmaakdoekjes en -middel, spons, zeem, raamtrekker, dweil, stofdoek en thee met wat lekkers voor na de poets.

Bloemenbon

Bon voor (één of meer keer) een bos bloemen die ze zelf kan uitkiezen, eventueel zelfs met vaas erbij

Of tupperwarebakjes (nieuw) met een aantal versbereide maaltijden/ovenschotels die in de vriezer kunnen, voor het avondeten in die rommelige en drukke verhuisperiode

Ppff, verder geen inspritatie even. Best lastig om iets te bedenken. Succes!

bieb63

bieb63

17-12-2015 om 21:47

t@sje

die ingevroren maaltijden is wel een optie..... (ze is geen keukenprinses en houdt niet van koken). Hou ik i.i.g. even in gedachte. Dank.

Of....

Een relaxpakketje om even lekker bij te komen : mandje met allerlei spulletjes erin om te ontspannen: tijdschrift, chocola, gezichtsmaskertje, lekkere douchegel, extra warme sokken voor op de bank, recept voor heerlijke cocomel inclusief mok en ingredienten, proefmonstertjes van een lekker luchtje, een leuk boek, etc.

Zou ik ook blij van worden in een periode van stress en zorgen...

Grote klok voor in de keuken.

bieb63

bieb63

18-12-2015 om 12:17

Heb iets gevonden!

Dank voor jullie input!

Moni

Moni

18-12-2015 om 12:40

Wat is het nou geworden?

Dat willen we graag weten

bieb63

bieb63

18-12-2015 om 13:46

Moni

Na overleg met haar zus over wat wel of niet nodig en smaak, kwam naar voren dat de vrienden- en familiekring van alles aan het verzamelen is wbt nuttige dingen, dus nog niet duidelijk wat er precies allemaal verzameld wordt, dus de optie was om iets gezelligs voor de woonkamer te kopen. Met daarbij de boodschap dat ze van robuust en rustige tinten houdt.
Ik zag vandaag bij de Blokker een mooie houten robuuste ronde broodplankachtig iets wat als decoratie onderzetter gebruikt kan worden. Daarbij heb ik allerlei robuuste kaarsen in verschillende formaten gezocht en ook robuuste glaasjes met kaarsvet er in. Alles in de tinten bruin, gebroken wit, bordeaurood. Ik moet zeggen: het is een heel mooi gezellig en sfeervol geheel geworden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.