Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Iets leuks zonder kinderen

Eens per jaar ga ik met een aantal broers/zussen/aanhang iets gezelligs doen, er gaan geen kinderen mee. Staat gepland voor a.s. weekend, maar het is een buitenactiviteit die hartstikke in het water dreigt te vallen. Dus nu proberen we snel iets 'binnen' te verzinnen wat nog geregeld kan worden op korte termijn. Wie heeft er een leuk idee? Liefst beetje in het midden des lands, maar dat is geen must ( maar geen uithoek als zeeland of groningen, is ook leuk, maar voor niemand van ons in de buurt )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
evy

evy

26-08-2010 om 21:22

Misschien

Kun je elkaar gaan schilderen. Wij hebben in Achterveld ezels, schorten gehuurd en bij de Action verf en doeken gekocht Het is echt erg leuk Je kan op een ludieke manier 2-tallen maken die elkaar gaan schilderen de 1 zit aan tafel met anderen die ook niet als eerste aan de beurt zijn, met lekkere hapjes en een drankje. Als de eersten de achtergrond erop hebben staan wisselen van plek en dat gaat zo een paar keer op en neer.
Je kan in Achterveld ook les krijgen maarik weet niet of dat op deze termijn nog lukt.
Groet Evelien

evy

evy

26-08-2010 om 21:23

een bonbon workshop bij Mercuur in Amersfoort is ook leuk duurt ongeveer 2 uur.

GROET eVY

Sterre42

Sterre42

26-08-2010 om 22:56

Heel doorsnee maar erg leuk:

Bowlen. Voor veel mensen wat oudbollig maar met een groep is het hardstikke leuk.

marijn01

marijn01

27-08-2010 om 07:31 Topicstarter

Bedankt!

Gister had ik geen inspiratie, inmiddels zijn er wat (op korte termijn te regelen) ideeën, de chocoladeworkshop is er een van, maar lukt niet op zo'n korte termijn, onthouden we voor een volgende keer. dat schilderen schrijf ik zeker ook op. lijkt me ook heelleuk. Bowlen gaat minder goed vanwege een lich beperking van een van de deelnemers, die kan dan niet meedoen, is wel altijd gezellig, zeker waar.
Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.