Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kayja

Kayja

19-05-2009 om 15:48

Ijsjes van hoogvliet

Hoe open je die dingen?!?!?! Ik heb echt jarenlang vreselijk mijn best gedaan op school, maar met het pakje ijslollies van Hoogvliet kan ik niks. Waar knip je die dingen open zodat er een ijsje uitkomt????
(Ik vraag dit even voordat ik mijn twee peuters een ijsje geef, want om ze nou een ijsje te geven waar niks uitkomt....hahahaha, da's wel zielig)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

19-05-2009 om 16:02

Bedoel je...

Bedoel je die leipe invriesdingen in een soort plastic? Geen idee, ik kon er ook niets mee en toen heb ik ze weggegooid. Eén keer geprobeerd en het werd me daar een zooitje! Ik koop nu gewoon de ijsjes uit de vriezer, 10 in een pak, peren of bosvruchten. Heerlijk!

Vera*

Vera*

19-05-2009 om 16:59

Als het die zelf in te vriezen dingen zijn in zo een lang plastic zakje dan knip je met de schaar aan een smalle kant een strookje eraf. Je kunt dan ook het ijsje omhoog duwen. En als je het makkelijk wilt gebruikj je je tanden ervoor.

Guinevere

Guinevere

19-05-2009 om 20:57

Dit zijn

Dit gaat om invriesijsjes in een soort onbegrijpelijke, hardplastic verpakking die ook vaag iets van een condoom wegheeft. Niet de gewone invrieslollies, had mijn Hoogvliet die maar....

Prakje

Prakje

20-05-2009 om 07:16

Doormidden breken

Het blijven ondingen, en ze zijn volgens onze mannen echt niet lekker...

Maar doorbreken is volgens mij de enige manier, dan hou je 2 korte ijsjes over.

suc6!

Kayja

Kayja

20-05-2009 om 13:42

Ja die bedoel ik!

die ondingen die op een hard plastic condoompje lijken. Doorbreken had ik ook al gedaan, maar ja....
Morgen ga ik toch boodschappen doen en ik zal het eens vragen via een vragenbriefje in de winkel. Ben geen zeur, maar dit intrigeert me gewoon.
Bedankt voor jullie reacties!!!

Kayja

Kayja

20-05-2009 om 18:42

Hahaha pandia

nee die zijn het niet. die ijsjes snap ik nog. ik zal er een foto van maken om te laten zien. wie weet heb jij dan een briljante ingeving.

Tango

Tango

20-05-2009 om 21:10

Ik kreeg ze ook

Die vreemde waterijsjes van de Hoogvliet, van een moeder van een vriendinnetje van Tangodochter. Ze werden gratis uitgedeeld bij Hoogvliet, zei ze (kan ik me wat bij voorstellen, ze moeten er zeker vanaf). De moeder zei erbij: stukje van de bovenkant afknippen en dan opeten, je kunt ze ook ongevroren opdrinken. Op de doos staat ook dat je een stukje van de bovenkant moet knippen. Ik dacht dus eerst ook dat het gewone waterijsjes in zo'n zakje waren, maar niet dus.
Heb ze in de vriezer gedaan en we zien wel, maar ik hoor graag van je terug Kayja, wat je bij Hoogvliet hebt gehoord.

Hard plastic doormidden

Hard plastic met in het midden een iets smaller stuk?
Die moet je gewoon doormidden breken en leegsabbelen (eigenlijk drink je het smeltwater).
Die verkopen ze zelfs hier in Indonesie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.