Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ijzertje van rits kapot

De rits van de winterjas van mijn dochter is helaas al stuk. Een veel voorkomend probleem als ik het zo eens lees....... Bij haar is het ijzertje eraf wat je in de runner stopt. Nu dit ijzertje eraf is kan de rits nog wel dicht, maar hij gaat vanaf de onderkant heel snel weer open.
Wie weet of dat dit te repareren is, en wat dat ongeveer gaat kosten? Is er iets zelf te doen??
Alvast bedankt voor de tips

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emmonis

emmonis

28-10-2008 om 20:46

Naar zo'n ouderwetse winkel of kleermaker

Bij ons in het dorp heb je zo'n winkel in kleding en aanverwante zaken, die er al zo lang zit als ik me kan herinneren. En dat is dus al heel lang. Zij kunnen de rits waarschijnlijk weer simpel maken. Een paar euro schat ik. Hebben jullie niet zoiets?

Roos

Roos

28-10-2008 om 22:01

Markt

Hier heb je op de markt een zaak waar ze ritsen, knopen en van dat soort dingen verkopen. Daar doen ze het ook, voor maar 2,50. Is zo gebeurt.
Roos

peentje

peentje

29-10-2008 om 10:41 Topicstarter

Nieuwe rits

Vannochtend overal geweest.....markt, schoenmaker, fourniturenwinkeltje.....allemaal zeggen ze; als dat ijzertje eraf is moet er een niewe rits in

Inge M

Inge M

29-10-2008 om 19:40

Onderaan dichtnaaien

Als je de rits nog wel dicht krijgt, dan kun je die onderaan dichtnaaien. Je moet de jas dan wel over het hoofd heen aantrekken. Lastig maar wel te doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.