Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Inpakpapier

Om even een luchtige vraag in de groep te gooien: waar en hoe bewaren jullie je inpakpapier? Die rollen staan, hangen en liggen bij mij altijd in de weg. Ben benieuwd naar jullie oplossing!


Op de boekenkast in de studeerkamer. Onzichtbaar maar altijd ‘ voor de grijp’

In de la onder de boekenkast. Daar liggen diverse rollen inpakpapier en folie. Het is een grenen boekenkast met onderaan een lade over de hele breedte. Geen prettige la voor spullen die je vaak gebruikt maar uitstekend voor inpakpapier.

Sinterklaaspapier staat rechtop achterin de kledingkast op zolder. In een hoekje.

Ik heb een inbouwkast waarin drie verhuisdozen staan met o.a. oude administratie. Daarnaast staan talloze rollen inpak- en kaftpapier. Op de een of andere manier denk ik altijd dat ik niets meer heb, dus koop ik weer drie rollen Sintpapier e.d. Ik heb inpakpapier ook in alle soorten, van neutraal tot roze unicorns en Cars.

In de voorraadkast op een plank tegen de muur

Staand  in de voorraadkast, met om elke rol een of twee elastiekjes 

Ik koop tegenwoordig de kleinere rollen, heb er een paar van zeeman en hema en een rolletje erg leuk kaftpapier, dat past heel mooi liggend op een plankje in de kledingkast! Helaas is bloemenfolie dan weer breder die staat dan in een hoekje achter de winterjassen. 

Rechtopstaand in een klein emmertje (of eigenlijk een prullenbakje) ergens in een hoekje

groeten,

Temet

Op de bovenste plank in de buffetkast met glazen deuren zodat je ziet wat je nodig hebt. Ook strikken/raffia. Stickertjes voor namen. Ook de bak met restanten van digitale media, snoertjes en stekkertjes ligt zichtbaar in die kast.

Plakband, punaises, veiligheidsspelden. Oude munten. Allerlei diversen.

Ik heb een paar van die Ikea-dingen hangen (https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-alleshouder-wit-80010222/). Daar zitten rollen inpakpapier in, maar ook kaftpapier en plakplastic. 

Rechtop in een pvc rioleringsbuis (van de Gamma).

Stuk stevig karton opgerold en daar staat mijn inpakpapier in, keurig rechtop. Ik zet de rolletjes vast met een paperclip. Staat in mijn meterkast. Ik had vroeger ook allerlei soorten, maar nu alleen de meest bruikbare bewaard. 

Hier liggen de rollen achter een rij boeken in de boekenkast.

Bij mij liggen ze stof te vangen in één van mijn vouwkratjes.

Saila

Saila

07-02-2021 om 18:09 Topicstarter

Dat is bij ons nu ook het geval, met als grote nadeel dat ze flink uitsteken en daardoor in de weg staan. Een brede la klinkt ideaal, maar om nu voor het inpakpapier een nieuwe kast aan te schaffen gaat me een beetje ver! Ik ga maar weer eens een rondje door het huis doen en kijken of we ergens een la hebben die voldoet.

Hier ook ikea dingetje wat eerder genoemd werd in de kelderkast. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.