Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maxime.M

Maxime.M

30-11-2009 om 16:21

Is dichtpiet er nog?

Hallo, ik zit alweer een half uur te peinzen en heb nog maar een regel voor een gedichtje. Ineens dacht ik aan Dichtpiet van vorig jaar... is Piet er weer en zou hij een paar gedichtjes voor me willen maken?

We hebben onderling wat kleine kadootjes gekocht, omdat we het eigenlijk met kerst gaan vieren.
Het hoeven echt geen lange gedichtjes te zijn hoor.

1) dochter 14 jaar. Ik heb wat onderbroeken gekocht, omdat ze die niet koopt van haar kleedgeld en ze dus al weken met ondergoed met gaten rondloopt verder krijgt ze een doosje pepermuntjes omdat ze vind dat ze uit haar mond stinkt in de ochtend en ze krijgt nagellak en tattoo's voor op je nagels.

2) nichtje 13 jaar. Houdt erg van Hockey, krijgt een sleutelhanger met een hockeystick en een mooie klok voor op haar slaapkamer met fotootjes van haarzelf op de wijzer plaat

3) schoonzus; houdt ook van hockey en is een maf mens. Bijt nagels dus ze krijgt een nagelmanicure setje, een laptopsticker om haar laptop te pimpen en een sleutelhanger van een allstar gympie

4) mijn man, hij krijgt dieetrepen (omdat ie altijd op dieet is)

5) zoon 11 jaar. Hij krijgt een vingerskateboardsetje. Houdt van skateboarden dus, en dit is zo'n heel klein skateboardje van Techdeck, kan je dus met je vingers skateboarden

Wil dichtpiet dus een paar kleine rijmpjes voor me maken??

Alvast bedankt,
Maxime

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.