Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Moustache

Moustache

07-08-2012 om 13:00

Jongensondergoed

Zoon heeft dringend nieuw ondergoed nodig. Ik zoek degelijke kwaliteit, saai wit of grijs ondergoed met hemdje en aansluitende boxershort. Waar kan ik dat niet al te duur vinden? Babyrompertjes had ik altijd van Petit Bateau, maar voor kinderen vind ik in hun collectie niet mijn gading. nu heeft hij ondergoed van Claesen's, maar dat is eigenlijk wel belachelijk duur.. Voor tien setjes moet ik dan € 215,- neertellen...

Moustache

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

07-08-2012 om 13:04

Hema

Hema heeft een nieuwe lijn basic ondergoed voor kinderen.

Ten cate

Ten Cate heeft ook een neutrale lijn( Dblauw,wit en groen geloof ik,blijven echt heel mooi. Hier gingen ze weg als ze niet meer pasten, nooit omdat ze versleten waren.Kijk eens bij de V en D. Om te proberen ,volgens mij had kruitvat ze laatst in de aanbieding

Tango

Tango

07-08-2012 om 15:14

Tjee zeg

215 euro voor 10 setjes?! Tja, dan weet ik niet of ik je kan helpen, want w.s. zoek je dan iets heel exclusiefs. Meestal koop ik ondergoed bij Zeeman, daar hebben ze ook grijs en wit ondergoed. Of bij C&A maar daar hebben ze meestal juist leuke printjes, dat vindt die van mij, 7 jaar, dan weer leuk. En ik hecht er eerlijk gezegd niet zoveel waarde aan hoe het eruit ziet. Ze dragen het toch onder hun kleding en zeker als ze nog klein zijn zijn ze er snel uitgegroeid of wordt het snel viezig, dus dan koop ik liever niet te duur.
Ook weleens bij Hema gekocht, maar daar valt het vaak weer groter, de boxershorts dan. Hetzelfde geldt daar voor pyjama's, de broeken zijn daarvan veel te wijd voor mijn nogal tengere zoon.

Claesens

Claesens is duur, maar is qua kwaliteit dan ook niet te vergelijken met de Hema bv.

Mijn dochter heeft jarenlang Claesens gedragen. Duur, ja. Maar zeer goede pasvorm en kwaliteit. En voor meiden mooie prints. Blijft ook mooi in de was.

Hema, Zeeman en aanverwanten vond ik niets. Snel verwassen en/of de hempjes waren vervormd/gedraaid na een paar keer wassen.

Je zou eens bij de V&D kunnen kijken. Familie van me koopt daar altijd voor de jongens en dat bevalt prima en is verkrijgbaar in basic kleuren.

Aan degelijke kwaliteit hangt een prijskaartje....

Fiorucci

Fiorucci

07-08-2012 om 18:05

Tja

Kinderen groeien zo hard....moet het wel zolang mee?? Ik heb overigens wel degelijk goede ervaringen met Hema ondergoed, helemaal geen gedraai of verwassen. Maar ik nam niet de goedkoopste Hema lijn.

Moustache

Moustache

07-08-2012 om 18:41

Tja...

Ik zeg zelf dat ik 215 euro voor 10 setjes duur vind, en dat ik dus op zoek was naar een betaalbaar alternatief, niet naar iets exclusiefs. Want zoals Moppeke zegt, Claesens is wel superkwaliteit.. Zoon heeft meer dan anderhalf jaar in deze setjes gelopen, en ze zien er nog als nieuw uit.
Hema & Zeeman al eens gehad, ik vond het snel gaan 'flodderen' en idd draaien in de was. Heb nu een paar setjes Ten Cate gehaald, ziet er ook mooi uit, hopelijk blijft het ook mooi.
En ik heb graag wit of grijs ondergoed, het wordt hier op 60° gewassen en kleurtjes of hemdjes met opdruk zien er na 3 keer wassen niet meer uit.

Marie

Marie

07-08-2012 om 21:23

H&m

Je kunt ook ondergoed van H&M proberen. Ik ben in elk geval heel tevteden over het meisjesondergoed.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-08-2012 om 22:40

H&m

Voor mijn jongste van 3 koop ik bij h&m, want ik vind het behoorlijke kwaliteit en niet duur. Bij een ernstig poepongeluk gooi ik een onderbroek liever weg.
Voor dochter van 9 koop ik wel degelijker spul van claesens of ten cate. Dit blijft mooier en zit ook prettiger. Maar laatst heb ik voor de vakantie ook een stapeltje slips gekocht bij bonprix en die zijn ook mooi van kwaliteit. Maar ik weet niet of ze daar ook neutraal jongensondergoed hebben.

Dendy

Tink

Tink

07-08-2012 om 23:24

Markt

Op de markt staat hier meestal een stand die kinderondergoed van Beeren (of Beren?) verkoopt. Oudste zoon heeft ooit zo'n setje gekregen en ik kan niet anders zeggen, dat ziet er na jaren dragen door hem en zijn jongere broer nog steeds prachtig uit.
Verder koop ik eigenlijk zelf altijd Hema ondergoed, erg tevreden over. De meeste dingen worden ook gewoon van de ene broer naar de andere doorgegeven, ook dat gaat dus lang mee. Blijft ietsje minder mooi in de was dan dat Beeren-spul, maar zeker niet flodderig.

Yta Chalne

Yta Chalne

08-08-2012 om 07:32

Groet AH's hebben ook uitstekend kinderondergoed in de collectie, wat mooi blijft. En het Kruidvat heeft zowel een redelijk eigen merk (prettig elastisch) als soms fantastische aanbiedingen van ten Cate voor weinig (hemdje 7 euro).

Moustache

Moustache

08-08-2012 om 07:35

Dank

voor alle suggesties
Heb nu idd in Kruidvat drie setjes Ten Cate gekocht voor € 11,-/setje, dus ga dat alvast eens testen Eigen merk Kruidvat, is dat het Anni Rolfi ondergoed?
H&M al wel eens gekeken, maar toen geen neutraal ondergoed gevonden, maar kan mijn kans nog eens wagen natuurlijk.
De markt is helaas geen optie, maar heb wel eens gegoogled en Beeren is gewoon online te bestellen en is wel prettig geprijsd, dus ga daar ook eens een testje mee doen.
Bedankt!

lisbeth

lisbeth

08-08-2012 om 08:08

Wij

Beeren en AH ondergoed. Kwalitatief goed alleen: waarom in godsnaam staan er op de slipjes van de AH kreten zoals l'amour of sexy? Het is kinderondergoed!
Claessens heb ik ook al eens gehad maar eigenlijk gewoon te duur. Een jaar en het past niet meer terwijl het eigenlijk niet versleten is

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ins

Ins

08-08-2012 om 09:59

Beeren

Beeren blijft mooi, zelf na jaren dragen. Mooi aansluitend zodat het ook lang gedragen kan worden. Het is wel elastisch, niet 100% katoen, jongste wil het sinds kort niet meer, vindt toch de iets minder aansluitende boxers fijner zitten.

Guinevere

Guinevere

10-08-2012 om 21:29

Gaat jaren mee

Ik stem voor Hema of Ten Cate. Beide merken gaan gerust 3 jaar mee. En ze passen ook minstens 3 jaar, dat ondergoed is mooi elastisch, dus ze kunnen jarenlang met dezelfde maat doen.

madelief

madelief

11-08-2012 om 22:17

Henk ten hoor

Echt get meest waanzinnige goede ondergoed ooit! Soort elastische boxers en hemdjes voor jongens en meisjes. Blijft serieus jaren goed, ik geef het rustig door aan een neefje en die draagt het dan weer twee jaar. Is absoluut niet duur. Ik zweer erbij!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.