Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jons

Ik zie al een tijdje het draadje over Jons niet meer...

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe het gaat en of we nog wat voor je kunnen doen?

Groetjes Milou

ps, heb je pas nog een doosje van M uit O ontvangen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

26-10-2008 om 10:41

Inderdaad milou!

ik vroeg me gisteravond toevallig hetzelfde af

Lief legioen

Ik ben er nog hoor, ik heb een drukke tijd achter de rug. De woningbouwvereniging heeft een verbouwing gedaan van ruim 3 weken, waardoor we ruim een week geen toilet/douche binnen hadden, veel chaos, kabaal en rotzooi in huis, dat kun je je wel voorstellen. Tel daarbij op dat het de laatste week herfstvakantie is geweest, onze jongste gisteren 3 is geworden en ik het, samen met de kredietbank, weer aan de stok heb met de Postbank, dan snap je wellicht dat ik niet echt aan uitgebreid OOL-en toekwam

We hebben vorige week nog bezoek gehad van 2 dames die een paar dozen kwamen afleveren met mooie spullen, de postbode heeft nog wat bezorgd (of het van jou is, Milou, weet ik niet, er stond volgens mij geen afzender op? Hele mooie en leuke spullen!

Onze jongste heeft een geweldige verjaardag gehad, wij hebben hem een kado gegeven dat wij weer van iemand hier hadden gekregen (G- het is een echte hit!) en voor de andere kinderen had ik ook een kleinigheidje uit de 'voorraad' gehaald. Slingers, ballonnen, een lekkere cake uit een van de voedselpakketten gemaakt, nog een chocoladetaartje gemaakt en veel lieve visite maakte de dag voor het mannetje helemaal geweldig! Gelukkig was net 2 dagen daarvoor de wc teruggeplaatst, dus hoefden de gasten niet naar buiten om in de sanitaire keet hun behoeftes te doen, haha.

De postbank wil verder absoluut niet meewerken, onze rekening blijft dus geblokkeerd. Nu heeft de kredietbank wel een oplossing, wij worden gemachtigd om gebruik te maken van een rekening die op hun naam staat. We kunnen dan alleen pinnen, niet bankieren, en ontvangen dan weekgeld. Dat zal vanaf november ergens (hopelijk begin november, al is dat optimistisch) gaan gebeuren. Betekent ook dat ik druk bezig ben om alle instanties die automatische incasso's hebben op onze rekening daarvan af te halen, is ook een hoop gedoe!

Verder maken onze kinderen ons zeer regelmatig aan het lachen met hun malle opmerkingen of fratsen, dus gelukkig wordt hier nog genoeg gelachen!

lief dat jullie aan me denken, hoor! Als iemand nog iets wil doen, neem dan contact op met Boeb, zij weet van de hoed en de rand (en nog wel meer, geloof ik), dan hoeven we het forum daar niet mee te vervuilen

een heel dikke knuffel!
Jons en familie

Oh ja

wat ook nog speelt, morgen vier ik mijn 'tweede' verjaardag... Morgen is het dus 2 jaar geleden dat ik mijn hersenbloeding kreeg en het mocht overleven!

Niet onbelangrijk, he?

Jons

Dat...

... is zéker reden voor een feestje Jons . Ik hang hier wat virtuele slingers op:
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Blij te horen dat er nog genoeg te lachen valt in huize Jons, ik vind jullie een dapper stel. Zet 'm op met die onwillige banken!

Liefs, Mick

reina

reina

27-10-2008 om 10:21

Jons

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Zulke dagen zijn superbelangrijk!!

Dank jullie

dank je wel voor de felicitaties! Ja, het is een dag om weer even stil te staan bij een aantal dingen...

groetjes,
Jons

Minet

Minet

27-10-2008 om 22:01

Geen onderwerp

Ook van mij een slinger om morgen op te hangen!
Geniet van deze speciale feestdag Jons!
Groetjes, Minet

Minet

Minet

27-10-2008 om 22:03

Hmm

had ik als onderwerp deze prachtige slinger ontworpen

^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^*

staat er gewoon : geen onderwerp
Maar zo kan het ook!

Milou32

Milou32

28-10-2008 om 22:33 Topicstarter

Jons

Jons, ik had bij de doos die ik had opgestuurd een kaart gedaan...

Heb je wel een doos ontvangen met oa meidenkleren, make-up setje, jongensboek, vouwblaadjes etc...?

Groetjes Milou

Milou / boeb

Hoi Milou,

oh jee, ik heb wel een en ander ontvangen, maar een make-upsetje herken ik niet. Jongensboek, vouwblaadjes, kleren, ja, dat wel. Meestal geef ik aan Boeb door dat ik iets ontvangen heb, en zorgt zij dat de dank bij de juiste persoon terecht komt, ook omdat ik er niet altijd een naam bij krijg.

Wanneer had je dit verstuurd? Boeb, heb ik hier nog niets over gezegd?

Weet je, de laatste paar weken overzie ik alles ook niet zo goed meer, hoor. Ik probeer, JUIST met geschenken, altijd heel goed op te letten dat ik de dank overbreng, maar ik kan het me niet goed herinneren, Milou. Ja, ik heb een doos ontvangen met een kaartje, maar kaartje is weg en ik weet niet welke naam erop stond, ook weet ik niet of dat kaartje nou juist bij de doos hoort waar de genoemde spullen inzaten.

He bah, vervelend! Sorry!!!

Jons

Milou32

Milou32

29-10-2008 om 14:55 Topicstarter

Jons

Dan is het vast mijn doos geweest, er zal vast niemand anders toevallig een jongensboek plus vouwblaadjes bij de kleding gedaan hebben

Het gaat me niet om het bedankje hoor, meer of het wel is aangekomen!

Groetjes Milou

Milou

Toch weet ik zeker dat er geen make up setje bij zat. Ik heb het nog eens nagekeken en niet gevonden... Daar kwam dan een hoop verwarring vandaan

Jammer dat je niet mijn dank hebt ontvangen, bij deze!!!

Liefs,
Jons

Jons

En een pakketje met een heleboel smeerkaas? Wel aangekomen hoop ik? Of er hebben een heeeeeeleboel postbezorgers een feestje mee gehouden

Liefs, Mick

Milou32

Milou32

30-10-2008 om 18:06 Topicstarter

Jons

Raar, ik had er toch echt een roze make-up setje voor kids ingedaan.

Ook een speelgoed auto, is die wel meegekomen?

Groetjes Mariëlle

Micky en milou

Micky, ja joh, we komen òm in de smeerkaas , zitten jij of je man soms in die business????

Milou, ik begin nu toch te vrezen dat jouw pakketje niet is aangekomen *baal*..... Heb je toevallig nog het bonnetje van het versturen? Misschien dat we dan ergens achter kunnen komen?

groetjs,
Jons

Even zo

Even zo

30-10-2008 om 20:46

Jons

Van mij moet er ook nog aldoor iets richting jullie komen hoor! In elk geval de nog ontbrekende chocoladeletters en het Pinkeltjeboekje (aangevuld met nog andere dingen uiteraard). Ik beloof je dat het er ruim voor Sinterklaas is hoor! Maar ik ben niet altijd even snel met het klaarmaken en vooral ook wegbrengen van pakketjes. Sorry... Maar het kómt er nog aan! Dus houd het in je achterhoofd

Okeeee

Dan is dát gelukt . En nee, mijn man is IT-er, haha! Smul ze!

Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.