Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annemiek

Annemiek

09-04-2018 om 13:50

Jurkjes

Ik heb al heel lang geen jurkjes/rokjes met blote benen meer gedragen, maar aangezien we binnenkort naar een warm oord op vakantie gaan wil ik het weer eens proberen. Mijn vraag is: wat is aan te raden qua ondergoed?

Ik kan me uit het verleden herinneren dat het soms gaat schuren en uiteraard wil ik ook niet dat er iets zichtbaar is.

Alvast bedankt.

Dora

Dora

09-04-2018 om 15:51

katoen

en met korte broekspijpjes. Zijn online wel te vinden.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

09-04-2018 om 16:45

katoen ja

van Slo**i. Wit, zwart, huidkleur. Zit heerlijk.

Guppie

Guppie

11-04-2018 om 13:03

Soort jurk en postuur

Ligt denk ik een beetje aan het soort jurk/materiaal en je postuur. Draag zelf gewoon een klein slipje. Met platte naden is wel zo prettig. Zit prettiger en tekent minder af. Heb ze zelf vaak met kant. Een string zie je onder een jurkje eerder dan onder een spijkerbroek. Als je een blubberbuik hebt beter een stevigere, hogere slip, al moet je je niet teveel aantrekken van wat andere mensen vinden. Als je stevige benen hebt kunnen je dijen tegen elkaar schuren. Dan moet je je ondergoed daar op aanpassen als je er last van hebt. Dan misschien iets met pijpjes. Prettige vakantie in ieder geval.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

11-04-2018 om 14:32

lichaamsbouw

met stevige bovenbenen heb je geheid last van schuren. En van snel slijtende spijkerbroeken bij het fietsen. Vrouwen die anders in elkaar zitten snappen niks van dit euvel

40er

40er

11-04-2018 om 17:09

Toevallig

Vorige week bij de zeeman een soort wielren broekjes gekocht, van katoen. Of anders broekjes met pijpjes, model directoire. Er bestaat anti schuur crème (oa vevina) of bandelettes.

Gewone boxers werken niet bij de stevige benen, zoals wilgenkatje al benoemde.

Helena

Helena

08-07-2020 om 17:30

String

Ik draag ook jurkjes en gewoon een string eronder .
Ik vind dat prettig zeker in de zomer als het warm is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.