Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tessa

Tessa

09-12-2019 om 18:54

Kaartspel voor volwassenen

Het lijkt me leuk om eens een kaartspel met van die vragen om elkaar beter te leren kennen te doen. Het zijn allemaal volwassen en er moeten minstens drie personen mee kunnen doen.
Iemand een goeie tip?

Mams

Mams

09-12-2019 om 21:58

Vertellis

Zie titel

Triva

Triva

10-12-2019 om 08:35

ja

en dan dus de feestdageneditie

Dymo

Dymo

10-12-2019 om 10:30

wel oppassen

Ik ben ooit in een gezelschap terecht gekomen waar ik niemand kende, behalve de vriendin met wie ik was meegekomen. Daar werd ook zo'n spel gespeeld, alleen dat had nogal nare vragen. Mensen moesten bijvoorbeeld antwoord geven op de vraag wie zij dachten dat in het gezelschap het meeste roddelde of wie het eerst zou vreemdgaan. Omdat de rest van de mensen elkaar kende en nog met elkaar door moesten als vrienden, noemden ze steeds mij bij zo'n nare vraag. Ook al snapte ik het mechanisme wel, het was toch niet leuk. Zeker niet omdat er twee dames in het gezelschap waren die uitgebreid aan het roddelen waren over een afwezige vriendin en grappen maakten over vreemdgaande vrienden die 'sukkels van vrouwen' hadden. Ik heb me redelijk snel uit de voeten gemaakt en die mensen zijn niet mijn vrienden geworden.
Kies dus iets neutraals uit als je zo'n spel gaat spelen!

Triva

Triva

10-12-2019 om 12:28

Nee

Vertellis is positief

Emmawee

Emmawee

10-12-2019 om 13:18

Q&A

Is ook zo'n spel en is zeker ook heel positief!

School of life

( Google maar even) heeft volgens mij ook dat soort dingen. Msch wel aan de serieuzere kant. En Engels.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.