Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kari1

Kari1

11-11-2008 om 12:08

Kado fantasie

Dat heb ik dus echt niet...wie helpt?
Een mannelijke collega van mij vertrekt naar een ander bedrijf. Wij hebben van ongeveer 10 jaar geleden tot vijf jaar geleden een tijd vrij intensief samengewerkt. We vulden elkaar goed aan qua kwaliteiten en sterke/zwakke kanten, en hebben daardoor een vruchtbare (figuurlijk samenwerking beleefd waarin we heel wat hebben bereikt. We kijken daar beiden met plezier op terug. Zo'n jaar of vijf geleden ging hij naar een andere plaats in ons bedrijf en hebben we eigenlijk geen contact meer gehad.
Nu gaat hij dus het bedrijf uit, en hij organiseert een afscheidsbijeenkomst(je) waarvoor ik ook ben uitgenodigd (vanwege goede oude tijden). Leuk! Maar...men komt daar niet met lege handen. Mijn fantasie wat dit soort zaken betreft is abominabel. Wat neem ik mee?
Kari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

11-11-2008 om 13:05

..uh

een verrekijker wellicht, om af en toe nog eens naar elkaar te kunenn kijken?
Of is dit erg stom?

Minet

Minet

11-11-2008 om 13:11

Pluim

Wat altijd erg leuk ontvangen wordt is een pluim, te bestellen via www.pluimen.nl

Groetjes, Minet

Suzanne

Suzanne

11-11-2008 om 14:22

Iets met een knipoog naar het bedrijf?

Misschien 'kun'je iets met het bedrijf waar hij weg gaat/ naar toe gaat? Zo kreeg een oud collega hier een fles wijn met zelf geproduceerd etiket waarop een bewerkte foto van hemzelf stond, erg leuk gedaan, met wat leuke opmerkingen eronder. Dinerbon, boekenbon, bioscoopbon, waar houdt hij van?

geef hem letterlijk die vruchtbare samenwerking terug in de vorm van een fruitmand?
Zoek je iets ludieks, iets symbolisch of iets blijvends en wat mag het kosten?

Kari1

Kari1

12-11-2008 om 12:13

Helemaal blij

word ik hiervan! Leuke ideeën! En het wordt deze keer....de fruitmand. Met een fruitige kaart, op de vruchtbare ex-samenwerking. Dat is het soort humor dat wel begrepen wordt. De andere ideeën houd ik mooi achter de hand voor volgende keren.
Kari

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.