Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katy

Katy

21-04-2016 om 18:01

Kado promotie

Binnenkort gaat een zoon van goede vrienden van ons zijn proefschrift verdedigen. Wij kennen hem al van kleins af aan en we zijn uitgenodigd, ik voel me best vereerd.
Maar in onze familie hebben we daar helemaal geen ervaring mee. Een kado hoort er bij, maar wat neem je dan mee? Ik kan het wel aan zijn ouders vragen natuurlijk maar dat vind ik weer zo flauw,,kan iemand hier me aan wat ideeen helpen?

Vragen

Naast een hoop bloemen is het toch divers wat men aan kado's geeft en afhankelijk van plaatselijke gewoontes en van de familie of de academische discipline.
Tegenwoordig is ook een mapje met een kaartje met geld zeer welkom want een promotie is een dure grap.

Stenna

Stenna

21-04-2016 om 22:17

vaak

dingen als boeken, uitjes, hobby-gerelateerde dingen, onder het mom dat hij/zij daar nu eindelijk weer tijd voor heeft. Van collega's vaak vakgerelateerde boeken. Verder vooral bloemen inderdaad, of geldbijdrage.

Bouwdoos

Bouwdoos

21-04-2016 om 22:25

Inderdaad

Wij hebben best wel eens promoties in onze omgeving en de kado's lopen net zo uiteen als op 'n willekeurige verjaardag. Wat wij geven is erg afhankelijk van de persoon/vakgebied/bedrag. Soms is het leuk om iets vakgerelateerds te geven, maar dat hoeft niet.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

21-04-2016 om 22:29

Vakgerelateerd

Ik had laatst een promotiefeestje van iemand die in het watermanagement zit. Daarvoor heb ik een cadeaumandje gemaakt met verschillende soorten mineraalwater. Er was overigens nog iemand anders op hetzelfde idee gekomen, dus het was geen heel origineel grapje

Katy

Katy

23-04-2016 om 13:21

Dank

Voor de tips. Vakgerelateerd zal het niet worden, totaaaal geen verstand van. Ik denk dat het een restaurantbon ofzo wordt, in het kader van nu weer eens tijd om met vriendin uit te gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.