Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Klaasmans

Klaasmans

17-11-2008 om 23:27

Kado schoonvader, help!

Help oh help. Ik had (heb!) ontzettend veel zin in de sinterklaastijd. We hebben vorige week lootjes getrokken. Maar nu heb ik de allermoeilijkste. Ik moet ik iets kopen voor mijn schoonvader! Karakterschets: Lieve oude man, 70+, gezondheid niet om over naar huis te schrijven, gebruikt geen alcohol of tabak, verslaving: schaken, computeren: een beetje.
Computer schaakprogramma's heeft hij al. Schaakboeken ook heel erg veel. Een mooi bijzonder schaakbord schijnt niet lekker te schaken alsdus de kenners, dus is ook geen optie.
Wie kan mij helpen?! Ik geef geen prijsindicatie, het kan me werkelijk niet schelen hoe veel ik moet uitgeven voor een geschikt kado

Alvast bedankt van Klaasmans.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

18-11-2008 om 07:04

Klaasmans

Is er ook een schoonmoeder? Misschien kun je een bon geven om samen uit eten te gaan of samen naar het theater oid, als ze dat leuk vinden. Als vervoer een probleem is kun je aangeven dat dat ook geregeld wordt. Of een mand met allemaal lekkere etenswaren. Of, als hij vanwandelen houdt, een mooie bijzondere paraplu. Of een eenvoudig computerblad. Of een hele persoonlijke muismat.

Boek of muziek

Ik kan mijn stiefvader, vergelijkbaar met jouw schoonvader (op het schaken na), een enorm plezier doen met een boek over vaderlandse geschiedenis (Geert Mak?) of juist een dvd-box met gouwe ouwe. Denk dan niet aan de jaren 60/70 maar juist nog ouder. NL-talig natuurlijk. DVD van een van de oude cabaretiers?

Misschien haal je hier iets van inspiratie vandaan?

succes en veel plezier!
Jons

MaximeM

MaximeM

18-11-2008 om 09:32

Ja dvd

Hoi,

Net als Jons zit ik voor mijn vader 70+ aan een dvd te denken. Wij hebben zelf nostalgienet op de tv en ik vind het erg jammer dat mijn ouders dat niet kunnen ontvangen. Ik denk dat ze het erg leuk zouden vinden die beelden van vroeger. En dit weekend ging ik eens surfen op internet en via die site van nostalgienet kan je allemaal leuke dvd's bestellen dus daar ga ik er eentje van kopen voor hem. Kijk maar eens op www.nostalgienet.nl. Ik heb trouwens ook wel eens zoiets bij de Bruna gezien hoor,als je het liever in een gewone winkel koopt.

Groetjes
maxime

Klaasmans

Klaasmans

20-11-2008 om 20:23

Dank!

Bedankt allemaal! Ik denk dat het DVD idee wel wat is. Een simpel computerblad is ook geschikt. Zo geschikt dat hij al een abonnement heeft Theater avondjes uit doen ze over het algemeen niet samen, smaak is te verschillend. Uit eten is geen hobby. Wat boeken betreft houdt hij inderdaad erg veel van historische boeken. Maar daar heeft hij er dan ook al heel erg veel van. Ik ga voor een DVD denk ik, of misschien anders toch een boek, dat dan eventueel wel geruild mag worden.

Klaasmans.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.