Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sjillie

Sjillie

01-06-2009 om 09:55

(kampvuur)deken

Mijn man en ik hebben uit onze scouting periode een kampvuurdeken: van een 'paardedeken' een poncho gemaakt. Op die deken zitten alle herinnerings badges.

Zoon (7) zit nu ook op scouting en voor hem willen we ookzo'n deken maken.
Echter is zo'n 'paardedeken' nog veel te groot en te zwaar voor hem. We willen graag voor zoon een andere kleinere deken, maar ik ben absoluut niet thuis in dekens.

Weet iemand waar je uberhaubt kleinere dekens voor een leuk prijsje kan kopen?

Gr Sjillie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is een ...

leuk stoer fleesekleed niet wat die heb je in alle soorten en maten.

amk

amk

01-06-2009 om 12:20

Geen fleece

dat is brand gevaarlijk.
Wellicht gewoon een oude wollen deken bij opa of oma van zolder?
Ik weet dat mijn ouders bv nooit iets weggooien en dat daar nog een stapel oude wollen dekens zijn.

Er staan er ook 46 op marktplaats. Geen paardedeken, maar ik had het onder mijn gewone deken ook altijd warm genoeg bij het kampvuur.

Doorknippen?

Je kunt een gewone maat paardendeken oid toch ook gewoon doorknippen? Ik weet niet of het gaat rafelen, maar anders kan je het omzomen, er band langs stikken of afwerken met een 'schulpsteek'. Dat laatste zijn van die vierkantjes die je vaak als sierstiksel langs dekenranden ziet: http://www.hobbydoos.nl/naaien/steken.asp

Ooo stom

idd is fleece brandgevaarlijk ik roep het altijd tegen onze kids als ze er voor de kachel mee zitten en nu geef ik zelf de tip om er mee om het kampvuur te zitten dom dom dom

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.