Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cornilla

cornilla

26-07-2011 om 13:43

Kappers ellende

Wat is nu een normaal tarief voor een kapper? Het gaat dan om wassen,knippen, fohnen en een kleurspoeling.
Vorige week eens een andere kapper geprobeerd daar mijn haar zo afbreekt/uitvalt. Waarschijnlijk door het kleuren of medicijnen. Was meer dan € 100,00 kwijt. En dan zit het leuk hoor maar als je het dan zelf gewassen hebt krijg je het toch niet meer zo in model als bij de kapper. Zijn duurdere kappers nu ook echt beter of maakt het niets uit. Ook wat shampoos enzo betreft wordt er dan gezegd dat de producten bij de drogist niet goed zijn voor je haar. Maar ja zo'n shampoo bij de kapper kost gelijk weer het dubbele.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat is wel enorm veel

Toen ik nog naar mijn dure kapper ging, was ik voor wassen kleuren fohnen iets van 65 euro kwijt.
Ik heb daarna een veel goedkopere kapper gevonden, en het resultaat is echt niet minder.

Vraag eens aan je vriendinnen/bekenden in je eigen woonplaats.
Misschien een half jaar niet kleuren en je kapsel wat rust gunnen?

cornilla

cornilla

26-07-2011 om 14:28

Bromvlieg

Ik kleur het eigenlijk om dat ik grijze haren heb aan de zijkanten. Dat vindt ik zelf verschrikkelijk en daarom ben ik begonnen met kleuren.

Minder

Wassen, knippen, verven en föhnen: 43 euro. Heb ongeveer 2 uur in de stoel gezeten.
Een gewone kapsalon (niet aangesloten bij een keten bedoel ik daarmee). Ben zeer tevreden (al zit mijn haar nadat ik bij de kapper ben geweest altijd veel leuker dan als ik het zelf in model moet brengen

Merel

Merel

26-07-2011 om 17:25

25 euro.

Oke ik laat het alleen knippen en dat kost 25 euro. De kapper begint dan ook altijd over speciale shampoos die ik dan bij hem moet kopen, maar daar begin ik niet aan. Ik heb gewone shampoo van de supermarkt (nivea 2 in 1) en ik doe voor mijn pluizige haar altijd cremeVOEDING van het kruidvat in mijn haar. Verder is regelmatig bijpunten bij mij belangrijk, dus een keer per 2-3 maanden ga ik naar de kapper. Kleuren doe ik samen met een vriendin (of zelf) en dat doe ik met pakjes van l'oreal recital.
Ik heb veel kappers gehad (ook door verhuizingen) en ik ben op dit moment hier het meest tevreden mee. Mijn haar zit trouwens nadat ik het heb laten knippen helemaal niet zoals ik wil. Ik laat het ook nooit fohnen door de kapper, heb ik wel eens gedaan hoor, zit prachtig, maar ik ben mezelf dan niet. Mijn ex schoonzus was kapster dus ik weet ongeveer wel hoe je mooi moet fohnen en zij heeft ook jaren mijn haar gedaan en mij ook het advies gegeven voor de kleuring van l'oreal, die is prima voor 'doe het zelf' en op een of andere gekke manier voelt mijn haar veel steviger en mooier na het kleuren.
Wellicht is het met kort haar lastiger hoor, dan moet je toch vaker en moet het model echt goed geknipt zijn (met mijn lange haar wat krult zie je dat toch amper)

Tirza G.

Tirza G.

27-07-2011 om 20:17

Duur

Ik betaal voor dat pakket 55 euro. En dan ben ik bijna 2 uur onder de pannen. Shampoo en al die meuk koop ik niet bij de kapper - als ik bij de drogist de Allerduurste koop, ben ik tóch nog voordeliger uit

Tirza

Paal

Paal

27-07-2011 om 21:19

Oei duur

knippen, fohnen kost hier rond de € 16,50
Bij alle kappers.
De mijne wast het ook nog als er teveel gel in zit.
Al met al een half uur en klaar.
Geen bijverkopen. Die komen van de drogist of super.

Valkyre

Valkyre

28-07-2011 om 01:20

Tjee

Wat goedkoop! Ik ben € 75 kwijt voor kleuren (uitgroei met verf, dan de lengte met spoeling), wassen, conditioner, knippen, in model fohnen. Ik heb heel steil haar en het moet heeeeel precies geknipt worden, anders zit 't niet. Ik kom al dertien (!) jaar bij dezelfde kapper - al wel twintig verschillende kapsels gehad en zes kleuren, en het is altijd goed, dus ik heb het ervoor over. Mijn enige luxe, en dik het geld waard, want ik kijk blij in de spiegel als ik weer geweest ben. Woensdag mag ik weer!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

28-07-2011 om 01:23

Oh ja

En bij elk nieuw kapsel dat gefohnd moet worden vraag ik gewoon of hij uit wil leggen wat ik moet doen. Na een paar weken heb ik 't dan wel in de vingers hoor.

Valkyre (wil weer naar een hoef-ik-niet-te-fohnen kapsel. Wat een gedoe!)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

28-07-2011 om 07:16

Paal

Waar woon jij dan? In Groningen of zo?

liora

liora

28-07-2011 om 07:18

In amsterdam

Is het zo duur!
Ik betaal nu voor wassen en knippen 39 E, en dat is echt goedkoop. Ik ben ook weleens naar de kappersacademie gegaan. Dan kost het nog wel rond de 20 E, en wordt het slecht geknipt.

Liora

Fiorucci

Fiorucci

28-07-2011 om 12:51

Wij hebben een thuiskapper via MP, zij doet het wit. Prima knippen voor 12,50 pp. Met een groter gezin is dat perfect!

Vic

Vic

28-07-2011 om 20:56

19,50

Ik betaal 19,50 voor knippen en droogblazen. En dan mag ik gratis wat gel gebruiken om zelf mijn haar in model te brengen Kleuren doe ik niet, maar als ik van mijn grijs af zou willen zou ik het zelf doen.

100 euro

ik geloof dat als ik mijn haar laat wassen, knippen en in 2 kleuren folies laat zetten en dan drogen dan zit ik zo'n 3 uur in die stoel bij de dure kapper en dan ben ik geloof ik ook iets van 120 euro kwijt. Afgelopen jaar heb ik het niet laten doen omdat ik mijn haar weer in 1 kleur (mijn eigen wil laten groeien.

Als ik alleen maar geknipt wil worden ga ik naar een andere kapper en daar ben ik 40 euro kwijt. Ik koop af en toe bij hun ook cremespoeling omdat ik dat een goed product vindt ik doe er trouwens erg lang mee.

cornilla

cornilla

29-07-2011 om 15:32

Kapper

Weet iemand soms een goede kapper met redelijke prijzen in haarlem of omgeving?

Vic

Vic

29-07-2011 om 16:16

Velserbroek

Toen ik in Haarlem woonde ging ik altijd naar de Cosmo in Velserbroek. Ze nemen daar echt de tijd voor je om te bekijken hoe je je haar wil, en ik vond ze ook best goed geprijsd (ze noemen de prijs ook vooraf, dus geen verrassingen).

Ik ga

voor de gewone knipbeurt naar Hairpoint op de gedempte oude gracht in Haarlem en laat mij dan knippen door de eigenaar of een meisje die er al langer werkt. Voor kleuren en andere ingewikkelde dingen naar de dure, Pierot.

Ik ga

ik ga naar team kapsalon in schalkwijk winkelcentrum. ik ben er tevreden mee en niet te duur

Margriet*

Margriet*

29-07-2011 om 21:44

Amsterdam valt best mee ;-d

Ik heb nu een hele goede kapper in de buurt, 21, 50 betaald, wassen, knippen, fohnen. Twee kleuren highlights is 50 euro erbij. Maar hij heeft vaak aanbiedingen. Hip is niet altijd beter en vaak wel duurder. Pierot ging ik vroeger naar toe Manda, jaren geleden. Hele goede kapper, zat ooit in Driehuis.

cornilla

cornilla

30-07-2011 om 08:58

Bedankt

voor alle adresjes. Ga er zeker een van uitproberen.
Woon hier nog niet zo lang in de buurt dus vandaar dat deze tips welkom zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.