Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kattrien

Kattrien

06-03-2015 om 19:18

Kat met kap, zo zielig

Onze lieve kater heeft vandaag het mes van de dierenarts ontmoet, een kleine ingreep aan zijn wang en daar zit nu een snee van 2 cm met hechtingen. Da's op zich niet het punt maar nu heeft hij voor een week een kap om zijn nek gekregen en ik vind het zo zie-hielig!
Hij probeert telkens met zijn poot bij zijn oor te komen en dat ding eraf te werken, loopt overal tegenaan omdat hij breder is dan normaal, TOK weer tegen de tafelpoot, mag niet naar buiten terwijl hij dat wel was gewend.... Hoe het eten en drinken moet moeten we nog uitvinden want hij kan niet goed bij zijn bakjes met dat ding om...
Heeft iemand hier ervaring met een kat met kap en kan mij vertellen dat het snel went? (Voor mij of voor hem....hihi)

Hadewich

Hadewich

06-03-2015 om 19:49

eten

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel eens een filmpje gezien waarbij de kat gewoon uit een bakje kon eten, de kap viel over en om het bakje heen en stond als het ware op de grond. Met langs boven dus de kop van de kat erin. Hopelijk lukt het met jullie kat ook.

Sterkte voor het beestje in ieder geval!

Mikke

Mikke

06-03-2015 om 20:25

Het went

Het went snel. Onze kat vond zichzelf ook HEEL zielig, maar ja.. zonder kap zou het er niet beter op worden. En hij heeft 'm weken opgehad ivm sondevoeding. Op het laatst deed hij er alles mee.. als hij ging eten zette hij hem gewoon over z'n bakje heen. Onder de tafel doorlopen bleef een klus, met al die stoelpoten.. maar ook dat is goed gekomen.

Beterschap voor je kat.

Puck

Puck

06-03-2015 om 23:15

went idd snel