Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kent iemand boek "Rudolph en de jonge bakkers"?

Voor jarige dochter was ik op zoek naar een bakboek voor kinderen, als cadeau- idee voor oma. Op de site van Bol zag ik twee boeken die mogelijk interessant waren. Eentje daarvan ligt niet meer in de winkel, een boek van Rudolph van Veen: Rudolph en de jonge bakkers. Het andere boek (van Heel Holland Bakt) was niet zo interessant.

Kent/heeft iemand dit boek van Rudolph van Veen, en is het wat? Dochter is 11 geworden, dus het moet ook niet te kinderachtig zijn.

Groeten,

Temet

Yaron

Yaron

22-03-2020 om 12:04

Inkijkexemplaar

Zelf hebben we het boek niet, maar als je het inkijkexemplaar op Bol bekijkt lijkt het mij niet te kinderachtig, zou voor mijn twaalf jarige volgens mij ook een leuk cadeau zijn. Wij hebben een dik cupcake boek van Rudolph daar wordt hier regelmatig wat uit gemaakt, met wisselend succes overigens 😉.

Ik ken het boek niet maar........

als ik bij eens bij Rudolf beland als ik specifieke bakrecepten google om finesses onder de knie te krijgen, dan kom ik veel dingen tegen die op het eerste gezicht al niet kunnen kloppen: te hoge baktemperaturen, ontbreken van essentiele aanwijzingen waarmee je baksel staat of inzakt.

De recepten van Rutger van heel Holland bakt zitten beter in elkaar, dan zou ik eerder voor een van zijn boeken kiezen.

Inspirerende site met veel foto's met aanwijzingen is Carola bakt zoethoudertjes. Daarna wel even haar werkwoordspelling bijspijkeren, want daar is Carola wat minder bedreven in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.