Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

12-11-2008 om 18:05

Kerstkaarten/fotoservice

Dit jaar trek ik de stoute schoenen aan, en wil van eigen foto's kerstkaarten laten maken. Wie heeft de beste fotoservice? Is de Hema wat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

12-11-2008 om 19:31

I-drukker

Ik heb al redelijk wat drukwerk bij www.idrukker.nl laten doen, ben erg tevreden. Misschien gaan wij dit jaar ook maar eens aan de zelfgemaakte kaart. Ik ga ook even bij de hema kijken. Groetjes, Yvon.

Puck2

Puck2

13-11-2008 om 12:03

Aldi

Ik weet niet of Aldi ook kerstkaarten maakt, maar over de fotoboeken van de Aldi ben ik dik tevreden. Ze komen ook goed uit testen die ik op internet erover kon vinden.

Bellefleur

Bellefleur

13-11-2008 om 16:58

Niet aldi,

Daar kun je geen kaarten laten maken!

cecile_s

cecile_s

18-11-2008 om 13:01

Bellefleur

Ik doe al jaren de Hema. Heel goed, supersnel (paar dagen), mooie glanzende kaarten (nl fotokwaliteit) en niet duur (goedkoopste variant iets van 0.19 cent). Nadeel vind ik wel dat het eigenlijk gewone foto's zijn qua kwaliteit (dus wel met een leuk kader). Dus ben ik nu op zoek naar een alternatief. Ze hebben wel betere (steviger) kwaliteit maar dan is het meteen behoorlijk wat duurder (en dubbele kaart) en dat wil ik niet.

Dus misschien voor jou Bellefleur (maar ook meteen voor mij!), kunnen mensen die reageren iets zeggen over de dikte van het papier en of de afbeelding glanzend of mat is. Dat is niet altijd op de sites te zien.

Cecile

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.