Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiorucci

Fiorucci

22-12-2011 om 20:14

Kerstpakket

Zo daar is ie weer: de jaarlijkse kerstpakket draad. Hebben jullie een kerstpakket/kado gekregen en wat vindt je ervan? Wij kregen een pizzarette, een italiaans pakket wat daarbij past, een whiskypakket en een bol.combon voor elk kind. Reuze verwend dus!!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

29-12-2011 om 23:04

Fio

Lijkt mij inderdaad een goede plek, want aan de bovenkant moet je ook nog minstens 1,5 meter vrij houden tot het plafond.Hij mag ook niet onder een lamp staan. We hebben verder houten tafels, zelfs houten onderzetters en ik heb geen zin om geld aan dat ding uit te geven. Daarbij is er dus al een waarschuwing op mijn man`s werk rondgegaan, dat verschillende mensen ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen, toch een steekvlam kregen, en het ding dus gevaarlijk is.

Henriette123

Henriette123

29-12-2011 om 23:15

Shonagh

Ik had eerlijk gezegd, ook nog nooit zo`n ding gezien; maar ja het zat in het kerstpakket.

Henriette 123

Ik zou hem voor buiten bewaren :o)

Tango

Tango

30-12-2011 om 00:34

Hier

Een VVV-bon van 25 euro gekregen. Voorheen ook altijd zelf uitkiezen, maar kon er dit jaar niet vanaf. Er werd nog even overwogen om maar gewoon 25 euro over te maken bij het salaris van december, maar dat vond men weer te triest.
Overigens hoorde ik 2 weken geleden van een moeder op school, waar ik mee in de schoolbieb zit, dat haar man een kerstpakket had gekregen bestaande uit een stuk ham, waarvan je nog goed kon zien dat het van een varken was met een mes en plank erbij. Jakkes! Ook nog een fles wijn erbij, gelukkig lustte ze dat wel.

Guinevere

Guinevere

30-12-2011 om 12:47

Die brander

Die ethanolbrander heb ik ook gekregen (vorig jaar ook al). Eigenlijk een onzinnig ding. Maar goed, ik heb 'm aan gehad. Geplaatst in de open haard, met de klep op een kier. Vond ik wel zo veilig. Het stonk tenminste niet zo erg als hout branden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.