Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

keuken overspuiten

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het overspuiten van een keuken. Het zou gaan om 15 kastdeuren en 1 lade.

Wat zou zoiets ongeveer kosten? Wel of niet doen?

Ik hoor het graag!

Bedankt Mariposa

Niet spuiten.

Ga naar een goede verfspeciaalzaak en laat je adviseren. Deurtjes eruit, handvaten eraf, primer erop en gewoon schilderen.
Veel werk, maar kan heel mooi worden, met de juiste verf.

Malja

Malja

08-04-2016 om 21:39

Je koopt nieuwe frontjes? Als je het zelf doet is het afwachten of je er handigheid in hebt, als je het laat doen ben je denk ik ook aardig wat geld kwijt.

Elfje65

Elfje65

08-04-2016 om 22:35

Bij een autospuiterij

Bij onze vorige keuken ook gedaan en was heel mooi geworden.

Zelf gedaan

Ik heb mijn keuken zelf geschilderd met Annie Sloan verf. Zelf vind ik het resultaat prachtig. T was wel veel werk, maat niet moeilijk. Daarna heb ik de randjes een beetje doorgeschuurd waardoor je een wat ouder sleets effect krijgt. Hierdoor valt t niet zo op als de verf er een beetje af slijt. T hoort er gewoon n beetje bij. Ik gebruikte ongeveer 6 blikken verf à 29,95. Ik zelfs de greepjes er niet afgehaald. Als laatste heb ik de keuken met n soort was behandeld. Hier kun je foto's zien:
http://dorryvanbeers.blogspot.nl/2015/09/ho.html?m=1
Dorry

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.