Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

keukendeurtjes laten vervangen - ervaringen?

Wij bewonen een nieuwbouwhuis waarin destijds een keuken is geplaatst door de projectleverancier (wel een keuken die wij hadden uitgezocht). Het binnenwerk van de kastjes is nog prima, maar al snel werd duidelijk dat de kwaliteit van de deurtjes (dwz het fineer) maar zo-zo is en inmiddels ziet de boel er een tikje treurig uit.

Ik weet dat er bedrijven zijn die een keuken renoveren door alleen de frontjes te vervangen, en dat lijkt me op zich prima. Wel moeten er dan ook zijpanelen vervangen worden.

Heeft iemand ervaring met zo'n soort renovatie, zijn er dingen waar we op moeten letten, en is het inderdaad - zoals ik aanneem - voordeliger om het zo te doen dan om de hele keuken te vervangen? Overigens zouden we misschien ook wel het werkblad willen laten vervangen, maar ik neem aan dat die lui dat ook wel kunnen.

Tips en ervaringen zijn welkom.

Overigens nu ik het toch over de keuken heb een andere vraag: onderdeel van het geheel is een kleine apothekerskast (onderkastje). Ik zou daar graag een extra draadmandje voor aanschaffen maar op internet kom ik niet veel verder en de betreffende keukenboer bestaat niet meer. Heeft iemand een slimme tip voor hoe ik de bewuste draadmand kan opsnorren? Ik vind dergelijke kasten en onderdelen wel op internet, maar dat zijn andere systemen dus die onderdelen passen niet in mijn kast.

Groeten,

Temet

Temet,

Wij hadden ook gekeken naar een betrouwbaar adres. Dit bedrijf doet ook opdrachten voor bedrijven en werkt samen met een meubelmakerij.
Dus nog geen ervaring maar wel één die we tzt gaan benaderen voor bezoek aan hun showroom en een offerte.

http://www.keuken-spuiterij.nl/html/bereken.html

Draadmandje

We hebben ook zo’n half apothekerskastje. Keuken toendertijd bij Houtsmakeukens gekocht. Is vervangen door keuken kampioen. Misschien kan je bij hen een mandje los bestellen?

Angela67

Angela67

27-11-2018 om 19:55

massief houten deurtjes

al ruim 16 jaar oud en daar waar het aanrecht wel slijtage vertoont (dat is kunststof) is er aan de massief houten - licht beukenhout - echt niets te zien.
Dus als je niet per se over een tijdje nieuwe kastjes wilt zou je massieve deurtjes kunnen nemen.
gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.