Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dymphne

Dymphne

17-07-2018 om 13:51

Kipling tas wassen.

Hallo,

Deins er normaal nooit voor terug om rugzakken te wassen in de wasmachine maar bij deze twijfel ik. Er zit een laptop vak in en ik weet niet zeker of die van karton is. Er zit geen waslabel in, het is een oudje, heb hem via via gekregen.

Heeft iemand van dit forum dit weleens gedaan? En ging dat goed. Zou hem namelijk graag wassen want het is een wat groezelig geval geworden.

Marinade

Marinade

17-07-2018 om 13:58

Ook laptoprugzak

We hebben een oude, van samsonite. Ik denk al 15 jaar? Met laptopdeel. Wassen in de wasmachine is geen probleem. Sowieso denk ik dat het beschermdeel eerder van schuimrubber is dan van karton.

margaretha

margaretha

17-07-2018 om 14:12

gedaan

met een tas die ook zeker 15 was, ging goed. Alleen zou ik het meer een tussenschot noemen, laptop vak is toch vaak iets zacht en dit is hard. Tas is uit de tijd dat er nog geen standaard laptopvak inzat

Dymphne

Dymphne

17-07-2018 om 15:29

Oké,

Ga hetaar proberen. Zal na afloop verslag doen

Hier heeft ie t overleefd

Tas van een jaar of 10 oud. Kwam van zolder. Is wel iets lichter van kleur geworden maar t laptopvak is nog goed. Ik heb m wel op lage temeraruur gewassen

Dymphne

Dymphne

17-07-2018 om 19:56

Gelukt

Pff, ik vond het wel spannend maar gelukkig is het goed gekomen. Hangt heerlijk fris aan de lijn te drogen.

Bedankt.

margaretha

margaretha

17-07-2018 om 22:07

ik vond het

toen ook eng om te doen maar had volgens mijzelf geen keuze. Het was of weggooien wegens te vies of wassen.

ja hoor

Werkt prima, het harde tussenvakscheidingsdingus blijft ook prima, Tas is inderdaad wel iets gevoelig voor verkleuring. De onze was diepdonkerbruin, maar na een aantal keren wassen ziet ie er ook wel wat verwassen uit.

Meteen even man geroepen om zn tas leeg te maken

En hup weer de wasmachine in.

Dymphne

Dymphne

19-07-2018 om 11:32

Haha

Schoon en nijver zijn we hier : ). Was bang dat ik de enige was die ook graag frisse rugtassen wilde.

Maar heb geen plannen om elke week de stoep te schrobben hoor ; ).

Lilian

Die tas of je man?

de tas maar gedaan, man paste niet

hij mocht toen toch maar onder de douche

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.