Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wilma

Wilma

20-10-2008 om 14:37

Klamboe meisjeskamer

Ik heb een beetje vreemde vraag. Ik had zaterdag een leuke roze klamboe gekocht, maar nou past ie dus niet boven 't bed van mijn dochter. Hij valt zeg maar van de zijkanten af, 't blijft niet zitten daar. Het bed staat met de lange kant tegen de muur en als je dan de klamboe dus erboven houdt, ongeveer in 't midden van 't bed en ietsje van 't plafond af (niet overdreven hoog plafond), dan haalt de stof 't nét tot 't hoofdeind en 't voeteneind, maar er was maar iets van 10 of 20 cm over.

Heb ik nu een verkeerde klamboe gekocht of is er iets waar ik speciaal op moet letten ???

Deze was iets van 2,35 hoog, stond op de verpakking.

Alvast bedankt,

groetjes, Wilma

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lager ophangen

Ik krijg de indruk dat de opgegeven lengte niet klopt, want een gewoon plafond is meestal 2,4 m tot 2,6 m hoog. Dan zou een klamboe van 2,35 toch bijna tot de grond moeten komen en dat is kennelijk niet het geval.

Nou zou je ermee terug kunnen gaan maar de andere klamboes van dezelfde soort zijn vermoedelijk ook te kort, dus ik zou gewoon die klamboe lager ophangen. Zweeft-ie zo'n beetje tussen plafond en bed in, maar wat maakt dat uit?

Groeten,

Temet

Lager hangen inderdaad

Wij hadden zoiets ook aan de hand met de klamboes. Mooi roze lint eraan maken en een stukje laten zakken

Wilma

Wilma

20-10-2008 om 16:51

De hoogte is inderdaad wel goed

maar omdat ik de stof naar de zijkanten trek (naar 't hoofdeinde en naar 't voeteneinde) is er niet genoeg stof. Inderdaad zou een stukje laten zakken ietsje helpen, maar volgens mij nog niet afdoende.

Hebben jullie 'm dan ook in de breedte hangen, dus niet zeg maar alleen boven 't hoofdeinde (zo stond ie op 't plaatje van de verpakking, beetje á la babybedje, dan hang je de klamboe ook boven 't hoofdeinde), dus 't bed met de lange kant tegen de muur ???

En hoe hoog hangen jullie 'm dan, hou je dan nog genoeg stof over zodat ie aan 't hoofdeinde en aan 't voeteneinde blijft zitten ?

In elk geval al voor zover bedankt (wat is 't forum toch héérlijk handig weer ! ).

Groetjes, Wilma

Vera*

Vera*

20-10-2008 om 20:25

Gewichtjes

Je zou die kleine gewichten aan knijpertjes kunnen proberen aan de onderrand. Die dingen die je ook aan je tafelkleed op je tuintafel hangt tegen het opwaaien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.