Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

alleen

alleen

29-07-2015 om 13:44

Kleding maat 48

Weet iemand nog een leuke winkel in de stad Groningen of provincie Groningen voor dameskleding vanaf maat 48 voor een betaalbare prijs.
Ik heb net contact gehad met Miss Etam, maar die hebben op het moment niet zo veel meer. De zaak in paddepoel Groningen is al dicht.
Ik zie graag jullie reacties terug, waar jullie zo al heen gaan.

Fiorucci

Fiorucci

31-07-2015 om 09:41

ehm...

MS mode, en C&A heeft een plussize afdeling.
En www.baloebigsizefashion.nl hebben een zaak in hartje Groningen.

Missy

Missy

31-07-2015 om 10:05

nouja...afdeling

ze hebben een hóekje. En zeker als je nu zomergoed wilt, ben je bij dat soort winkels gewoon te laat.

Ik ben net naar H&M Rotterdam geweest op advies van iemand voor grotere maten. Het is gewoon 25 % van een afdeling en dan nog naast én gedeeld met de zwangerschapskleding. Te genant voor woorden.
En wat er dan hangt flatteert van geen kanten, schijnt door en accentueert hetgeen je wilt verhullen.

De optie dat er grote maten verkocht worden in een "gewone" winkel is goed, maar ze begrijpen nog niet hoe het moet.

Evanlyn

Evanlyn

31-07-2015 om 10:56

effe de grens over

In Duitsland wordt 48 door de meeste merken als een gewone maat beschouwd, en terecht. Daar kun je kopen wat je maar wilt, en niet alleen maar polyester tenten.

alleen

alleen

31-07-2015 om 12:58

berichtje aan evanlyn

Welke winkel bedoel je dan in Duitsland.

Evanlyn

Evanlyn

31-07-2015 om 14:04

eigenlijk

elk groot warenhuis daar. Ik ben goed geslaagd bij Galeria, maar ik kan me voorstellen dat Karstad of Oberpollinger ook goed is. Daar had ik geen tijd meer voor. Misschien hebben anderen die daar in de buurt wonen ook nog tips. Je vindt er hele andere merken, die ik niet kende (ben net terug van vakantie, vandaar - ik woon er helaas niet in de buurt).

Zelf heb ik maat 46 en dat is - heel frustrerend - net te groot voor de meeste Nederlandse winkels. Er mag best wat af, maar ik ben niet heel dik. Ik ben sinds ik een graatmagere 18-jarige was maar 3 maten "gegroeid", maar ik ben gewoon breed gebouwd, met stevige spieren en brede heupen. Verder zakt de boel natuurlijk ook uit na 4 kinderen. En ik dacht dat ik daarin niet de enige was in Nederland, maar volgens de modemerken hier ben ik dat kennelijk wel!

Marie

Marie

31-07-2015 om 14:46

M&S of Vögele

Ook al bij M&S-mode en Vögele gekeken?

Agatha

Agatha

31-07-2015 om 19:05

Online

durf je niet online te shoppen? Google maar eens, ik denk dat je veel kunt vinden.

Yvonne

Yvonne

01-08-2015 om 06:49

bonprix

Bonprix heeft ook grote maten tegen een lage prijs. Is wel online. Maar alles wat je niet leuk vind of niet mooi valt stuur je gratis weer retour

Jessica O

Jessica O

01-08-2015 om 07:46

duitsland

Ook bij de family, grote maten merk daar is geloof ik Gina. Leuke kleding voor betaalbare prijzen. Shirtjes ed vindt ik ook wel bij de kik.

miranda

miranda

02-08-2015 om 07:18

en ik

Afhankelijk van je smaak nstuurlijk maar ik heb mt 46 en ik kijk bi c en a, v en d, paprika (is hier bij v en d in maar ik dacht dat ze ook zelfstandige winkels hebben, iig in belgie), violetta van mango maar dan wel een maat groter nemen en h en m grote maten. Basis broeken scoor ik bij wehkamp van het eigen merk wehkamp great ...... Uberhaupt kun je altijd wel bij wehkamp kijken, verkopen best wel grote maten en is niet meer zo suf als vroeger. Nadeel is de hoge verzendkosten. Een vriendin van mij gaat naar ulla popken maar dat is niet mijn smaak. Bij c en a gaat ook vaak de gewone collectie wat verder in maten, dus ik zou daar ook gerust tussen kijken, niet alleen bij de grote maten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.