Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha the first

Nasha the first

08-10-2008 om 13:30

Kleding van bonprix

is dat wat? HEb per toeval een catalogus onder ogen gekregen en de prijzen zijn best schappelijk. Mijn ervaring met bijv. Neckermann en Wehkamp is ook altijd goed, maar wie kent Bonprix?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Telebel.

Telebel.

08-10-2008 om 14:38

Ja hoor

ik bestel regelmatig bij bonprix,
Heb nog nooit geen problemen gehad, kan ik je met een gerust hart aan raden.

Telebel.

Ik doe het niet meer

De kleding van Bonprix zijn inderdaad prima van prijs maar daar is de kwaliteit ook naar. De service vond ik slecht en de levering hing ook aan touwtjes bij elkaar (5 artikelen besteld in 4 delen geleverd maar wel elke keer leveringskosten kunnen betalen.)

hump

hump

08-10-2008 om 15:13

Kwaliteit

De kwaliteit is niet zo goed. Dus ik bestel er ook niet meer.

Merla

Merla

08-10-2008 om 16:09

Telebel?

"Heb nog nooit geen problemen gehad, kan ik je met een gerust hart aan raden. "
Nooit geen = altijd. En toch raad je het aan?

1x gedaan

En nooit weer. Had een bodyblouse besteld. Slecht gemaakt, slechte pasvorm, never nooit meer dus.

Telebel.

Telebel.

08-10-2008 om 20:17

Oeps

Ja, staat er idd wel een beetje raar.
nu opnieuw: ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dus ik kan je het best aanraden..

Telebel.

Lys Lionne

Lys Lionne

08-10-2008 om 23:55

Geen problemen

Ik bestel er regelmatig en heb er ook nog nooit problemen ondervonden. De kwaliteit vind ik trouwens helemaal zo slecht nog niet hoor, zeker gezien de prijs. Maar ja, misschien ben ik wel gewoon niet zo kieskeurig
Tip: blijf met je bestelling onder de 150 euro, dan kun je gewoon met een acceptgiro betalen en zit je bij retourneren nooit te wachten tot je je geld weer terug hebt!

Niet meer ,slechte ervaring

ik was een klant bij bonprix,kleding is oke,prijs/kwaliteit verhouding ook wel.
alleen vorig jaar heb ik een hoop gezeur gehad,over rekening die allang was betaald ( bewijs opgestuurd en al) kreeg ik aanmaning na aanmaning,er werd zelfs gedreigd met een deurwaarder!.
na een hoop gedoe en een hele boze brief van mijn kant,gaven ze toe dat de fout bij hen lag,voor mij is de lol er af,ik koop er nooit meer iets!

Puck2

Puck2

09-10-2008 om 09:52

Ook niet meer

Ik heb 1x wat bij bonprix besteld en dat was een grote bestelling en die kan je alleen met je creditcard betalen. Maar omdat ik niet wist hoe de maten zouden vallen had ik bewust meer besteld om te kunnen passen. Het heeft behoorlijk wat moeite gekost om het teveel afgeschreven geld terug te krijgen. Moest overal zelf achterheen bellen e.d. Uiteindelijk wel alles goed gekomen maar echt fijn was het niet.

Ook ik moeite met retour krijgen geld bonprix

Uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar het was wel een hoop gedoel. Heel vervelend, dus ik begin er niet meer aan.

Overigens heb ik toen een aantal artikelen wel gehouden, en die bevallen prima. Een bikini, rok en (feestelijke) blouse. Erg leuk, en kwaliteit is op zich ook prima.
Maar; geen zin in dat gezeur om mijn eigen geld terug te krijgen, dus ik doe het niet meer.

Puck2

Puck2

10-10-2008 om 13:32

Acceptgiro onder 150 euro

Tops, acceptgiro kan maar bij bestellingen tot 150 euro. Als je dan diverse dingen wilt hebben en je wilt meer bestellen om te kunnen passen dan is acceptgiro niet mogelijk. Bij minder dan 150 wel. Je kan dan kiezen voor 2 bestellingen, maar dat kost je weer extra verzendkosten. Onder rembours schijnt ook te kunnen, maar dat is ook prijzig.

Nasha the first

Nasha the first

10-10-2008 om 19:28

Ok thnx

ik ga er nog eens over nadenken.....zie toch wel meer nadelen dan voordelen hier staan eigenlijk.....

Mareld

Mareld

11-10-2008 om 10:25

Zou het ook niet doen...

Pas had ik een mooie dekbedhoes besteld voor mijn zoon, plus een paar broeken. Totaal kwam het op 90 euro, en ik wilde ook graag per acceptgiro betalen. Maar na een week kreeg ik bericht dat dat niet kon, ze hadden de postcode nagetrokken en voor de wijk waar ik woon is het maximum voor het betalen per acceptgiro 50 euro (tjaaa, achterstandswijk). Ik gebeld, want het kon wel per creditcard. En toen bleek dat de dekbedhoes al uitverkocht was (zoon baalde enorm, het was zo'n stoere met een Pirates-of-the-Caribbean-achtige opdruk). Toen heb ik de hele bestelling maar gecancelled, want die broeken vond ik bij nader inzien toch niet zo bijzonder. Ben nu blij dat ik er inderdaad niks heb gekocht, als ik zo lees dat het moeilijk is geld terug te krijgen!
En ik snap zo'n postcode-beleid best, maar daardoor was die dekbedhoes wel uitverkocht ondertussen...

Herfst

Herfst

14-10-2008 om 21:42

Prima

Ik heb prima ervaringen met Bon Prix, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.