Huis, Tuin en Keuken

Engeltje
08-06-2011 om 09:46
Kleine verbouwing + badkamer, hoe pak ik dat aan?
Wij willen de benedenverdieping verbouwen en de badkamer vernieuwen. Maar hoe pakken we dat aan? We willen het laten doen, want het moet wel goed en ook een beetje snel. Het gaat om het vervangen van een schuifpui door openslaande deuren, het verwijderen van een open haard (gas) + steenstrips en dat gedeelte stuccen en dus een complete nieuwe badkamer installeren. Alleen hebben we geen idee hoe we dat regelen. Het zijn volgens mij ook zulke uiteen lopende klussen. Zomaar een aannemer uit de Gouden Gids plukken? Hoe doen jullie dat? We hebben in onze omgeving eigenlijk geen ervaringsverhalen, behalve 1 waarvan we dus zeker weten dat we die meneer niet hoeven . En verder veel doe-het-zelvers, maar daarvoor vinden we de klus te groot. Wij wonen in de omgeving van Den Haag.
Alvast heel hartelijk bedankt voor eventuele tips!
Engeltje

ishtar
08-06-2011 om 09:57
Op mp
zie je soms aanbieders met referenties
Verder hebben soms badkamerzaken vaste klusbedrijven, daar kun je misschien ook info krijgen (ik weet niet waar je je spullen vandaan wilt halen)

Valkyre
08-06-2011 om 11:29
Goede ervaringen
Met dit bedrijf: http://www.edvanderkooij.nl/
Ze zitten in Wassenaar. Ze waren vrij snel, dachten goed mee, alles netjes afgewerkt (afspraken gemaakt over wat wel en niet, bijv wel stucen, niet schilderen). Ed himself kwam indertijd bij ons om de offerte te maken voor een nieuwe keuken, maar het bedrijf is flink gegroeid sindsdien, dus ik weet niet of hij dat nog zelf doet.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre
08-06-2011 om 11:31
Oh ja
Slechte ervaringen met een klussenier genaamd Leo (achternaam weet ik helaas niet meer). Zat in Den Haag maar komt uit Brabant. Slordig, onaf schilderwerk.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Genista
08-06-2011 om 13:45
Rondvragen
Na wat slecht werk gezien te hebben bij kennissen en buren, ook van bedrijven die erkend installateur waren, zou ik beslist rondvragen in je buurt wie welke ervaring heeft met welk bedrijf. Een echt goed bedrijf bij jullie in de buurt dat ik kende, bestaat helaas niet meer.

Mien*
08-06-2011 om 15:27
Groningen
Wij zijn heel blij met http://www.henkvangils.nl/, heeft al verschillende klussen bij ons gedaan, erg tevreden! Is ook aangesloten bij de VLOK