Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kleine volautomatische espressomachine

Ik wil graag een volautomatische espressomachine aanschaffen, maar gezien mijn kleine aanrechtje wil ik liever niet zo'n groot bakbeest. De Jura Ena 5 lijkt me wel wat (is maar 23,8 cm breed), maar zijn er nog alternatieve compacte espressomachines?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

11-11-2008 om 09:04

Toch echt ena

De jura ena 5 kan ik je in elk geval van harte aanbevelen. Er zijn veel merken volautomaten, maar jura is echt beter, gebruiksvriendelijker en servicegerichter. De ena's zijn als enige volautomaten bedoeld voor kleingebruik, ze ogen aardig en zijn er in tig kleuren (alleen de zijkant) Maar dat is niet precies een antwoord op je vraag hè?

Triple

Triple

11-11-2008 om 09:08 Topicstarter

Yta

Een reactie van een tevreden gebruiker is zeker ook welkom! Ik heb geen verstand van espressomachines en er zijn zoveel merken (en veel waarvan ik nog nooit heb gehoord) dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Maar die Ena 5 viel nogal op door het compacte en strakke design.

Yta Chalne

Yta Chalne

11-11-2008 om 09:44

Nou...

..ik zet thuis koffie met een cafétière en een losse molen Maar ik hoor en zie veel goeds van de ena, ik ken verschillende tevreden klanten ermee en ik weet dat de service uitstekend is en het onderhoud duur maar perfect.

Triple

Wij hebben een DeLonghi Magnifica en die is behoorlijk compact. Ik zelf vind koffie absoluut vies maar echtgenoot is erg tevreden over de koffie en het apparaat en hij heeft inmiddels wat ervaring met diverse machines. Overigens is Jura volgens echtgenoot wel de "Roll's" onder de koffiemachines dus daar val je jezelf nooit een bult aan.

Triple

Triple

13-11-2008 om 09:12 Topicstarter

Rolls

Hi, hi, Marith: de 'rolls onder de koffiemachines'! Dat klinkt natuurlijk goed. Ik ga die Jura eens in het echt bekijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.