Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

09-11-2019 om 21:42

Kleurig sweatvest

Ik kom er slecht uit.
Ben nou een tijdje aan het zoeken en het schiet niet op. Hopelijk zijn hier handige mensen die mij kunnen helpen.

Ik zoek een sweatvest (echt een vest), gewoon maat 38 of medium, maar ik zoek eentje die wat kleurrijker en liefst wat feller is (ik vind zwart, donkerblauw, grijs afschuwelijk).
Dus feller blauw mag. Ik heb donker haar en (heel) licht getint dus bijv. lichtroze (zag ik ergens) is niet geschikt voor mij.

Het liefst zoek ik een vest van max. EUR 50, maar als het moet mag het iets duurder. Ik heb er eentje van Superdry (knalblauw, kan qua kleur) maar is EUR 80. Wat veel.

En ze moeten niet te dun zijn, maar ook niet te dik/warm.

Ik hoop dat jullie mij overstromen met leuke sweatvesten. Zou top zijn.


Kiki

Kiki

09-11-2019 om 21:44

Kleuren

Oh ik schreef dat ik zwart, donkerblauw en grijs afschuwelijk vind. Ik bedoelde natuurlijk 'voor mij' .

En afschuwelijk is wat overdreven, maar niet wat ik zoek dus. Staat mij niet of vind ik te saai.

vlinder72

vlinder72

09-11-2019 om 21:57

Skiwebshop

Ik heb twee leuke (en gekleurde) vesten gekocht bij de skiwebshop. De vesten staan bij de skipullies.

Die van Luhta vind ik zelf erg mooi vallen. Icepeak en kilpi zijn ook nog goed betaalbaar. De vesten van meer dan 200 euro zou ik maar negeren .

Tijgeroog

Tijgeroog

09-11-2019 om 22:00

Mag fleece ook?

Decathlon heeft op de wandelafdeling redelijk wat fleecevesten, voor weinig geld. bij de yoga/fitnessafdeling misschien ook wel sweatvesten.

Met capuchon?

Weet niet of een capuchon een voor of tegen is? Maar ik zweer qua dit soort comfortabele kleding bij de Uniqlo, die sinds kort in Amsterdam zit. Zalige winkel. Die ook bezorgt. Goeie kwaliteit, veel keus en betaalbaar.

https://www.uniqlo.com/eu/en/women/tops/sweatshirts-hoodies/sweatshirts-hoodies?quickView=418238

Kiki

Kiki

09-11-2019 om 22:27

Tijgeroog

Nee, geen fleece. Ik wil van dat geruwde katoen aan de binnenkant . En katoen aan de buitenkant.

Kiki

Kiki

09-11-2019 om 22:28

Swaen

Dank voor de tip. Ga ik bekijken.

Floria

Floria

10-11-2019 om 07:49

c&a

Had ze met capuchon en rits, effen in allerlei kleuren. iets van 7,50

Bij zalando of aboutyou kijken

Wat je aanspreekt en daarop verder zoeken in de winkel?

specht

specht

10-11-2019 om 09:58

C en A

Paar weken geleden een donker roze vest bij c en a gekocht.
Was heel goedkoop

Wilgenkatje

Wilgenkatje

10-11-2019 om 11:59

Ik vind die capuchons vervelend

zodra ik een jas aantrek. Zit altijd in de weg. Sweatvesten zonder capuchon - maar ja die zie je niet zoveel.

Idd wilgenkatje

Die stomme capuchon.tegenwoordig zijn ze ook vaak dik gevoerd das helemaal stom.

Paasei

Paasei

10-11-2019 om 17:23

Bonprix it's me

Je bent er vast al wezen kijken, op de website van Bonprix. Ik kom er regelmatig. Net even de sweatvesten gecheckt; de prijs is prima, maar ik moet zeggen dat er wel aardig modellen zijn met capuchons. Maar ook zonder, en met kleurtjes. Er zit een hele leuke lange tussen, met een gedessineerd stuk op de voorkant. Heel apart model. Vind 'm persoonlijk geweldig..

Kiki

Kiki

13-11-2019 om 22:32

Capuchon

Bedankt voor alle tips, ik hoop dat iemand nog iets anders vindt/weet, want deze sites heb ik al gecheckt maar nog geen overtuiging.

Het liefst zou ik een sweatvest zoals Hollister willen hebben (dus tekst op de voorkant, niet helemaal effen), maar die hebben geen goeie kleuren.

Een capuchon vind ik juist wel leuk, geen probleem voor mij dus.

Floria

Floria

14-11-2019 om 07:40

Het merk?

Wil je het merk op de voorkant of willekeurige tekst?

Thursday Next

Thursday Next

14-11-2019 om 20:53

vest

Ik heb hier een paar vesten (zip-up hoodie) gekocht:
https://mrgugu.com/
Ze zijn wel wat boven jouw budget maar er zijn ook geregeld aanbiedingen waarbij er flink wat van de prijs afgaat.
De vesten worden op bestelling gemaakt dus het duurt wel even voordat je ze hebt. Maar dan heb je ook wel echt wat byzonders.

rode krullenbol

rode krullenbol

14-11-2019 om 21:14

Allemachies!

Ik kan handwerken als de beste, maar zulke ontwerpen doe ik Mr. Gugu & Miss Go niet na!

Daar staat dan tegenover dat zij vermoedelijk niet in staat zijn mijn authentieke Peruaanse inbreipatronen te evenaren. Die zijn tot op heden onovertroffen; naar ik heb vernomen uit betrekkelijk betrouwbare bronnen.

Rode krullenbol

Kiki

Kiki

15-11-2019 om 08:02

Thursday Next

Jouw link geeft sweatshirts, maar ik zoek een sweatvest.

Daarnaast zoek ik effen vesten met bij voorkeur een tekst op de voorkant.

Zie bijv: https://www.zalando.nl/hollister-co-core-sweatvesten-h0421j004-k11.html?size=S

Alleen dan dus niet in donkerblauw, zwart, grijs en ook niet wit, maar in een wat kleuriger kleur. En liefst max EUR 50, maar evt iets duurder.

Floria

Floria

15-11-2019 om 08:15

Tekst

Maar de tekst moet dus het merk zijn? Anders snap ik het nut van per se tekst niet helemaal.

Thursday Next

Thursday Next

15-11-2019 om 12:13

vest

Er staan wel vesten bij mr. gugu, maar ze heten daar "zip-up hoodie".

Jasmijn

Jasmijn

15-11-2019 om 12:16

Tekst

Floria, ik denk dat ze gewoon bedoelt dat ze geen effen vest wil, de nut van de tekst is meer, dat het wat speelser oogt denk ik, Kiki je gaf zelf een voorbeeld van een vest op Zalando, maar daar staan er veel meer, ook in fellere kleuren, kijk maar:

https://www.zalando.nl/hollister-co-core-sweatvesten-burg-h0421j004-g11.html?size=XS

https://www.zalando.nl/abercrombie-and-fitch-logo-full-zip-hoodie-met-rits-burg-a0f21j01v-g11.html?size=XS

https://www.zalando.nl/gap-hoodie-met-rits-pacific-rim-gp021j04j-p11.html?size=XS

https://www.zalando.nl/gap-sherpa-hoodie-met-rits-gp021j04z-g11.html?size=XS

https://www.zalando.nl/vans-hoodie-met-rits-brown-va221j052-o11.html?size=XS

Ze zijn er in verschillende maten, zie dat ik overal het plaatje van xs heb gekopieerd.

Floria

Floria

15-11-2019 om 14:30

Nou zie ik ook eigenlijk helemaal geen hoodies met andere tekst dan schreeuwerig het merk

Ga dan even niet naast iemand staan met óók een merk levensgroot op de borst. Dat zag ik laatst en dat zag er heel stom uit. Man en vrouw hadden allebei een ander merk op de borst, maar even grote letters.

Gap vind ik dan nog wel gaan; dat zijn maar 3 letters en de A wordt doorgeritst.

Twee jaar geleden had ik trouwens een sweatvest van Esprit omdat daar letters in vrolijke kleurtjes op zaten op de zijkant. Wat een waardeloos ding. De zakken staken eronder uit als je hem aan had. Maar als je letters in verschillende kleuren leuk vindt, kun je die ook nog eens bekijken.

Kiki

Kiki

15-11-2019 om 23:11

Jasmijn

Jij snapt het.

Dank voor je linkjes. Dat is wat ik bedoel (niet die eerste, ik zoek wel effen vesten, maar dus bij voorkeur met wat letters erop). Ik ben er inmiddels achter dat 'hoody met ritssluiting' ook hits geeft, dus ik ben nog even aan het verder zoeken. Die kleuren van jou zijn net een beetje te vrolijk (beetje zomerkleuren).
En de rode (mooi) erg duur.

Thursday Next

Thursday Next

16-11-2019 om 00:07

Gap vest

Als je met een half opengeritst vest van GAP loopt lijkt het (vind ik) net of er "GAAP" staat.

Thursday Next

Thursday Next

16-11-2019 om 00:10

trouwens, rode krullebol... (OT)

ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw authentieke peruaanse inbreipatronen! Heb je foto's, of een link, of ben je bij Ravelry?

Floria

Floria

16-11-2019 om 08:40

tja

Er is bijna niks met tekst goedkoop, omdat het allemaal dure merken zijn. Bij Wehkamp is er nu eentje 38,46. Ziet er uit als bordeauxrood. Moet je wel snel zijn, want er is er nog maar eentje in maat 38.

Kiki

Kiki

16-11-2019 om 10:26

Floria

Heb je een linkje?

Of is hij te vinden onder sweatvest of hoodies?

Floria

Floria

16-11-2019 om 10:46

Paars?

Ik zie dat ze het paars noemen. Ik vind paars de kleur van die derde letter erop, niet het hele vest

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-11-2019 om 10:46

Die

Zat toch ook al in de link van Jasmijn? Maar dan mooier.

Floria

Floria

16-11-2019 om 10:59

Echt?

O sorry dan, kiki, ik mis wel eens wat op de telefoon

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.