Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Deesje

Deesje

14-06-2018 om 13:24

kleurplaat, wat is nu "in" bij jongens en meisjes van ongeveer 5 jaar

Op mijn werk deel ik nogal eens kleurplaten uit aan kinderen van rond de 5-6 jaar. Vaak vinden populaire thema's gretig aftrek, zo hebben we de cars-fase en de minion-fase gehad voor de jongens en nu al een aantal jaar Frozen voor de meisjes

Nu zoek ik iets nieuws, maar aangezien mijn eigen kinderen de leeftijd inmiddels flink ontgroeid zijn, weet ik even niet wat de kinderen nu leuk vinden.

iemand ideeën?

Mijntje

Mijntje

14-06-2018 om 13:28

dieren

Dieren doen het altijd goed. Wilde dieren.

vlinder72

vlinder72

14-06-2018 om 13:34

Dinosaurussen

Dino's zijn ook altijd goed.

Inanna

Inanna

14-06-2018 om 13:37

bij mijn neefjes

Ninjago
Pokémon

Dendy Pearson

Dendy Pearson

14-06-2018 om 13:45

Minecraft

Ook de kleintjes kennen minecraft al.
Ninjago
Skylanders
Draken, beschermers van Berk
Pokemon

op de BSO

kleuren de kinderen erg graag volwassenen kleurplaten die helemaal gevuld zijn met kleinere vakjes.
Dieren zijn populair. Ik kijk vaak bij easypeasy.com. even zoeken door de site heen bij kleurplaten deze bv:

https://www.easypeasyandfun.com/forest-animals-coloring-pages/

Ook de A3 kleurplaten uit een simpel action boekje doen t goed. ik geloof 99 cent en je kunt ze er uit halen.

Voor de jongens is paw patrol hier ook favoriet.

Deesje

Deesje

14-06-2018 om 15:12

leuk

Ik heb al wat leuke gevonden, van Lego ninjago en paw patrol. Minecraft leek me leuk, maar vind ik er niet zo leuk uitzien op een kleurplaat.

En voor de meisjes?

maan.

maan.

14-06-2018 om 19:15

Eenhoorns?

Misschien eenhoorns? En disneyprinsessen zijn volgens mij ook aardig tijdloos..

Deesje

Vaiana. Frozen, maar dan zonder ijs .
Ik zou trouwens ook eens teruggrijpen op het oude Disney-repertoire, en dan hoeft het niet naar sekse opgesplitst te worden: Dumbo, 101 Dalmatiërs, Jungle Book etc. Leuk voor jongens en meisjes. En Donald en Mickey natuurlijk.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.