Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

05-11-2012 om 20:37

Kleurshampoo voor tijdelijk effect

Mijn dochter van 15 zou het leuk vinden om een keer een kleurtje in haar haar te hebben. Ze heeft donkerbruin haar.
Ik heb hier helemaal geen verstand van. Ik denk te weten dat er een kleurshampoo is die wel een kleurtje geeft maar die er ook weer langzamerhand uitgaat met wassen.
In de winkel zien wij door de bomen het bos niet meer.

Wie kan mij vertellen wat ik moet kopen. Het lijkt mij een leuk 5dec cadeautje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees mee!

Ook mijn dochter (10) zou graag een kleurtje in haar lange haar hebben, maar wel een uitwasbaar kleurtje. Vroeger gebruikte ik zelf wel eens een soort kleurschuimspul van, ik meen, Schwarzkopf. Maar ik zie dat spul niet meer, vandaar mijn aanhaken hier.

Vera*

Vera*

05-11-2012 om 21:17

Ervaring

Er was een tijd dat ik niet blij was met mijn haarkleur en en er een uitwasbaar kleurtje in deed/liet doen. Ik heb lichtblond, werd mijn haar geel van, een lichtbruin, werd het iets donkerder, geprobeerd. Dat was er 'zo' weer uit.
In mijn studententijd had ik een 'doe raar met je haar feest' en hebben we mahonie in mijn haar gedaan. Ik was die avond onherkenbaar en won de haarwedstrijd. Twee weken later een 'hoeren en pooierbal' waar ik nog steeds donkerrood haar had en er erg hoerig uitzag met veel make-up en getoupeerd haar, ik heb er nog een geweldige foto van.
In die twee weken had ik mijn haar al minstens 20 keer gewassen met Head & Shoulders, is agressieve, shampoo maar zoals gezegd was mijn haar nog steeds rood.
Kortom, het haar verkleurde langzaam naar oranje en moest eruit groeien.