Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

SdV

SdV

12-01-2014 om 10:11

Koffie met kinderen tussen Diemen-Zeist

Binnenkort komt nicht met haar gezin naar Nederland en logeert bij haar ouders (op leeftijd) en ondanks haar drukke agenda, vrienden en familie die ze in korte tijd wil zien, willen wij elkaar en elkaars kinderen ook even zien. Ik ken haar kinderen van toen ze heel klein waren (die zijn nu 8 en 10) en zij heeft mijn kinderen (5 en 7) niet eerder gezien.

Het huis van haar ouders is niet geschikt voor kleine kinderen en al vol met haar twee, mijn huis is voor haar wat te ver, gezien haar drukke agenda. Dus ergens tussenin, dat genoeg biedt voor de kinderen en waar er in elk geval een kop koffie te krijgen is. Na een uur gaan we weer op pad. Dus eerder een (rustig) park, een bos met speeltuin & koffiehuis, een speeltuin met terras tussen Zeist-Diemen. Hoogstens voor een uurtje, buiten of binnen. Wie weet zoiets?

Segolene

Mogelijkheden

Pannenkoek eten in restaurant tegenover station Driebergen Zeist (geen buitenactiviteiten, wel lekker eten en goed voor kinderen).
Of: Hajé de Lepelaar, langs de A6 richting Lelystad. Mooi restaurant en als het mooi weer is prachtig buitengebied, wel met veel water.

Maar het mooiste is wellicht een bezoekerscentrum van natuurmonumenten ergens in de buurt. Daar is altijd wel iets te eten en zijn er ook altijd wel mogelijkheden voor kinderactiviteiten, buiten of binnen. Bijvoorbeeld: bezoekerscentrum Gooi en Vechtstreek.

Veel plezier.

Tsjor

Jasmijn

Jasmijn

12-01-2014 om 13:34

Lage Vuursche

In de Lage Vuursche heb je een aantal koffiehuizen/pannekoeken restaurantjes en er is een midgetgolf baan en gewoon heel veel bos, dus ik denk dat daar wel voldoende te doen is voor ouders en kinderen.

Lynn

Lynn

12-01-2014 om 18:26

Mauritshoeve in Bilthoven

Altijd leuk de Mauritshoeve MET speeltuin!

En kan je evt. nog wat lekkers (pannenkoekje?) bij de koffie nemen.

Ligt in Bilthoven officieel, maar meer in de bossen richting Lage Vuursche.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.