Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

26-02-2019 om 18:54

Koptelefoon voor klein hoofd

Mijn dochter is de kleine oortjes zat en wil een hippe (liefst Bluetooth) koptelefoon kopen.
Het probleem is dat ze een klein hoofd heeft. Ze is bij de Mediamarkt geweest om modellen te passen maar daar werd ze niet blij van.
Hebben jullie tips voor mijn dochter?

Urbanears plattan

Heeft ze ook al een urbanears plattan geprobeerd?
Vaak bij mensen te strak; zeker gemiddelde afmeting hoofd, dus geschikt voor mensen met een klein hoofd.
Ook in Bluetooth versie en in hippe kleuren.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-02-2019 om 23:07

On ear-koptelefoon

Mijn dochter heeft een on-ear- (met ruisonderdrukking) koptelefoon van JBL. Wij hebben kleine oren en de grap is dat het voor ons een als een over-ear model zit. Het zit perfect 😃 En die ruisonderdrukking vond ik een verademing. Ik wil 'm ook! (Hmm.... goed idee voor mijn volgende verjaardag 😃)

Ad Hombre

Ad Hombre

27-02-2019 om 06:44

Ruisonderdrukking

Ruisonderdrukking is een verkeerde vertaling van het Engelse noise cancelling. Moderne digitale apparatuur heeft sowieso nauwelijks meer ruis.

OND

OND

27-02-2019 om 15:05

Hangt ervan af wat het mag kosten...

Vrijwel alle betere merken (Beyer Dynamic, Sennheiser, Bowers & Wilkins,...) passen hun (duurdere) hoofdtelefoons aan aan de individuele wensen van de gebruiker, maar goedkoop is dat natuurlijk niet.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-02-2019 om 12:57

Ad Hombre

Je hebt gelijk, noise-canceling is beter . Maar ik kwam er maar niet op! En in de tekst stond ruisonderdrukking, dus kennelijk is dat wel een geaccepteerde omschrijving.

Je hoort bij de koptelefoon van mijn dochter, JBL dus, duidelijk verschil tussen aan en uit.

Guppie

Guppie

28-02-2019 om 21:10

Draadloos

Draadloos zorgt voor lichaamsvreemde elektromagnetische velden, die verstorend op je eigen systeem werken en een stressreactie geven in je lichaam.

Lusithania

Lusithania

06-03-2019 om 19:18

En......

......Dochter heeft de Urbanears plataan besteld en hij blijkt best goed te passen. Bedankt voor de tip.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2019 om 01:01

Guppie

Zelfs al zou je gelijk hebben, is de vraag nu niet of het wel zo'n goed idee is om een headset met bluetooth, die lichaamsvreemde elektromagnetische velden, die verstorend op je eigen systeem werken en een stressreactie geven in je lichaam, aan te schaffen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.