Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Yvon Meijer

Yvon Meijer

04-10-2008 om 21:13

Kortingscode h&m?

Hallo, Weet iemand de kortingscode van de H&M online op dit moment? En is die voor iedereen hetzelfde? Ik ben van mailadres aan het wisselen en heb de nieuwsbrief niet, maar wil de korting wel Groetjes, Yvon.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hetty,*

Hetty,*

04-10-2008 om 22:01

8176

There it is.
Ik ga niet bestellen, ze komen altijd met die acties als ik nèt besteld heb
Groetjes Hetty.*

-Wendy-

-Wendy-

04-10-2008 om 22:09

Hetzelfde

De code is idd voor iedereen hetzelfde, want die van mij is ook 8176. En ook ik heb net een zwik kleren besteld

Wendy

Hetty en wendy, even een mailtje naar klantenservice

... en de korting wordt netjes achteraf alsnog in rekening gebracht!
Is mij ook al paar keer gebeurd, en iedere keer wordt het heel netjes opgelost.

Op de al geleverde bestelling, en op alle nog uitstaande artikelen waar het op van toepassing is (bv bij mij laatste keer op alle kinderkleding). Echt heel ok.
Dus... mailen maar!

groet
Mare

Yvon Meijer

Yvon Meijer

04-10-2008 om 22:53

Thanx en nog een vraagje..

Bedankt dus. Ik heb de nieuwsbrief nu opnieuw aangevraagd. En ik kreeg een code voor 25% korting op een artikel naar keuze. Maar ik dacht dat ik die later moest invullen. En dat lukte dus niet meer. Nou ja, pech. Maar weten jullie dat; moet je alle kortingscodes invullen in het vakje voor je naar de kassa gaat? Groetjes, Yvon.

Dineke69

Dineke69

18-10-2008 om 13:00

Korting alsnog

Ik was ook al klaar met het afronden van de bestelling, en heb het moment van de code invullen gemist.
Maar ik heb mailtje naar de klantenservice gestuurd en het werd alsnog verrekend!

bibi63

bibi63

19-10-2008 om 14:14

Idem

Ook ik had het moment van code invullen gemist. Een mailtje naar klantenservice betekende dat ik alsnog de korting kreeg verrekend.
Groetjes,
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.