Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Krijg je koffiegeur uit de theekan?

Mijn man heeft per ongeluk gisteren de koffie in de thermoskan van de thee gedaan. Nu stinkt de kan dus heel erg naar koffie.
Ik heb 'm al in vaatwasser gehad en er soda ingezet, maar dat helpt niet. Iemand een tip hoe ik die geur eruit kan krijgen?
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Plien

Plien

27-10-2008 om 09:28

Ik heb een collega

... en die zet er zonder pardon een laag bleek in. Daarna is de koffielucht weg. Zegt hij.

St.marc

Hele goeie tip, net dit weekend uitgeprobeert: met heet water wegzetten, met St.Marc erin. Geen geurtjes meer!!

sonj@

sonj@

27-10-2008 om 11:48 Topicstarter

St. marc? chloor en steradent

De steradent zal ik eens proberen. Ik gebruik het weleens om thee-aanslag weg te halen, wie weet werkt het ook tegen de koffiegeur.
Chloor, haha! Ja de geur van koffie is dan misschien weg, maar de geur van chloor? Ik vind hem wel lef hebben die collega van je !
En St. Marc. Wat is dat in hemelsnaam en waar zou ik het kunnen kopen?
groetjes, Sonja

Maxime

Maxime

27-10-2008 om 14:06

St.marc

Hoi,

St.Marc kan je kopen bij de bouwmarkt. Schijnt fantastisch schoonmaakspul te zijn als je bijvoorbeeld gaat schilderen, eerst schoonmaken met St.Marc

Maxime

Plien

Plien

27-10-2008 om 14:37

Mwoah sonja

Ik lurk op mijn werk aardig wat koppen thee weg per week, en heb eerlijk gezegd nog nooit iets gemerkt van een chloorsmaak. Terwijl ik weet dat die bewuste collega alle theepotten en koffiepotten met enige regelmaat die behandeling geeft

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.