Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

30-05-2013 om 13:27

Kussens ikea bank zakken in

Ik lees hier regelmatig over Ikea producten en ook vragen over banken, dus die zijn hier goed vertegenwoordigd..
Daarom even bij jullie vragen. Wij hebben zo'n 3 jaar geleden een 3-zitter en twee 1-zitters gekocht van de serie Ektorp. Kussens regelmatig gedraaid/opgeschud etc maar toch merk ik dat vooral de zitkussens van de bank dun beginnen te worden. Ze worden 'hobbeliger' en soms heb ik zelfs het idee dat ik de houten lat eronder voel als ik er op zit. Ektorp heeft dacht ik ook weer de beruchte 25 (of althans minstens 10) jaar garantie. Zou ik dan ook om nieuwe zitkussens kunnen vragen?
Iemand ooit bij de hand gehad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

30-05-2013 om 14:06

en niet alleen nieuwe zitkussens voor mijn bank, maar ook voor mijn stoelen gekregen.
bij mij liet na 2 jaar de plakrand van het veren deel los. Dat liet ik zien, en toen werd er gevraagd of ik ook nog stoelen van dit type had. En in 1x is alles vervangen.
Het ontwerp van de kussens was inmiddels aangepast.

Ik zou er dus zeker mee terug gaan en de klacht laten zien. Neem gelijk al je kussens mee want je hebt grote kans dat er een bank uit het magazijn gerukt wordt en de kussens gewisseld. Neem wel je bon mee natuurlijk want dat is je garantie bewijs.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.