Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bertje1

bertje1

26-08-2018 om 10:08

Laminaat

Wie heeft ervaring met laminaat? Je kunt het in diverse prijsklassen kopen. Het is voor slaapkamer maar moet wel beetje slijtvast zijn (burostoel etc).
Is van Ikea dan goed of beter karwei of nog beter, woonwinkel??

Pirata

Pirata

26-08-2018 om 10:53

Na uitgebreid onderzoek

Na uitgebreid internetonderzoek, heb ik.uiteindelijk Quick step gekozen. Dit vanwege de slijtvastheid, de keuze in kleuren en de prijs. Met 25% korting bij de bouwmarkt, er zijn veel aanbiedingen. Ik geloof dat ik 12,- per m2 heb betaald. Het ligt nu een half jaar op zolder (slaapkamer) en houdt zich goed (grey oak).

En onder een bureaustoel ( op wieltjes? Neem ik asn?)

Zou ik altijd zo’n rolplaat leggen. Op een gladde vloer slippen de wieltjes sowieso heel irritant. Even los vsn evt beschadiging of slijtage van de vloer.

Ingrid

Flavia

Flavia

26-08-2018 om 11:19

Ikeea

Niet de aller goedkoopste van IKEA maar de anderen zijn heel goed. Ze hebben het zelf in de winkels op de trappen liggen.

Makkelijk te leggen en goed te onderhouden.
In mijn huidige huis ligt het 12 jaar in het vorige hadden wij het over genomen van de bewoners er voor. Toen wij er na 10 jaar uit gingen lag het er bijna 22 jaar en was nog in perfecte staat.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

26-08-2018 om 13:18

Ikea

Van Ikea is het heel goed. Wel onder een bureaustoel zo’n plaat leggen.

Wij hebben in ons huis laminaat van de bouwmarkt liggen en dat is na 10 jaar echt aan vervanging toe.

Wat ik ook mooi vind is novilon met houten planken look. Kost wat, maar is ontzettend praktisch

Bureaustoel.

Of een bureaustoel met speciale laminaatwieltjes. Geen irritante geluiden, slippen of beschadigingen. Wij hebben laminaat van een bouwmarkt. Ligt er al jaren. Is goed gelegd en ik ben er zuinig op. Zand, steentjes of andere "harde" troep gelijk weg stofzuigen, dat voorkomt krassen.
Kwaliteitsverschil zit hem ook in de dikte van het laminaat en een goede ondervloer.

wij hebben

verschillende laminaatsoorten gehaad in de huizen. nu in het laatste huis hebben we een vloer die niet zon herrie maakt. Eerst hadden we een hele harde toplaagvloer en als de speen van kind dan viel kon je dat beneden horen. Voor ons reden om eerst weer vloerbedekking te nemen in het nieuwe huis maar nu sinds een jaar of 8 weer laminaat. Gewoon over de vloerbedekking heen, dempt goed en deze is echt nog helemaal niet beschadigd, is middenprijs van carpetland. Inderdaad laminaat wieltjes onder de poten. op zolder ligt gewoon de hele goedkope van Carpetland en die is wel wat beschadigd.

Marjoleine64

Marjoleine64

26-08-2018 om 14:05

wij hebben

Vorig jaar in de studentenwoning van zoon (4 slaapkamers) laminaat gelegd van de bouwmarkt. Niet de allergoedkoopste genomen, en idd onder de wieltjes van de bureaustoelen van die onderleggers. Goede ondervloer eronder (op de zolder een extra dempende ondervloer). De Ikea vonden we toch minder slijtvast lijken, en had vooral veel minder keus.

bertje1

bertje1

26-08-2018 om 15:30

oke

bedankt! dus redelijke kwaliteit bij bouwmarkt of ikea kan, ondervloer belangrijk..
en inderdaad zo'n buroding, niet heel mooi maar wel noodzakelijk denk ik..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.