Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Triva

Triva

27-10-2018 om 18:15

Lange spijkerbroeken

Jongste heeft langere broeken nodig (jeansmaat lengte 36) met een max breedte maat 30. Tot lengte 34 konden we steeds terecht bij de C&A maar dat gaat niet meer. Ik heb dus zitten zoeken en vond http://www.jeans-langematen.nl maar hoe checken jullie op betrouwbaarheid? Op deze naam zoeken is onmogelijk (ik google vaak op naam winkel en ervaringen/review) en ik zie ook geen keurmerk ofzo maar stel dat de broeken passen dan is het wel heel goedkoop.


Limi

Limi

27-10-2018 om 18:46

hoezo?

Mijn spijkerbroek kost minder dan de helft van de meeste - OK, geen extra lange maat, maar dan nog.

Sas

Sas

27-10-2018 om 19:20

Ik snap het probleem

Mijn jongste past nog net in de lange versies van 34. En gelukkig heeft hij nu maat 31.
Deze site heb ik ook gevonden en gaan wij ook nodig hebben binnen een half jaar tot een jaar.
Bram's Paris ken ik nog van vroeger van de kinderbroeken, toen zochten we ook al de smalle maten. Die waren prima. En toen ook al goedkoop.

En Limi, het gaat erom wat je kunt vinden in de gewenste maat/lengtemaat, het liefst een beetje voordelig want ze zijn er binnen een jaar weer uitgegroeid.
Wat jouw spijkerbroek kost, is dan niet zo relevant.

Triva, probeer gewoon een paar merken. Zijn de retouren gratis? desnoods probeer je één broek.
En ik hoor graag hoe het bevalt

Sas

Sas

27-10-2018 om 19:26

En voor het geval je in Frankrijk komt of bekenden daar komen

In Frankrijk heb je de keten Kiba. Die verkopen jeans tot en met lengtemaat 34 (en die valt over het algemeen lang). Maar sommige broeken gaan tot lengtemaat 36. Je zou online kunnen kijken. Het zijn er wel heel weinig en ik heb niet op de breedtematen gelet. Wij waren daar afgelopen zomer en hebben meerdere broeken gekocht, gemiddeld tussen 15 - 25 euro, lengtemaat 34.
Online bestellen kan maar dan naar een Frans adres.

De site ken ik niet maar Cars kan ook

Heeft lange pijpen en maat 30-36. Bij Wehkamp hebben ze t een en ander. Je kunt dan passen en retour sturen.

Inanna

Inanna

27-10-2018 om 19:29

je kunt ook afhalen

Dat vind ik zelf altijd wel een gunstig teken, kun je als het moet ook verhaal gaan halen.
Nou weet ik niet of Lierop een beetje te doen is van waar jij woont, maar dan zou je wellicht de eerste keer daar gewoon heen kunnen gaan.
De winkel heet De Broekenparty, misschien kun je op die naam wel reviews vinden.

holry

holry

27-10-2018 om 19:41

Dit is dezelfde winkel lees ik

https://opiness.nl/review/de-broekenparty-2

Reviews niet slecht.

Guera

Guera

27-10-2018 om 21:19

Wehkamp

Wehkamp heeft cards, jack en Jones en ook pme. Die laatste is wel duur....

H&M of Sting

Heeft de mannenafdeling van h&m geen lange maten?
(Meiden kunnen wel bij h&m terecht)

Of anders Sting; mijn lange zoon gaat naar Sting.
Sting is trouwens populair bij veel jongens.

Triva

Triva

27-10-2018 om 23:53

Bedankt

voor de reacties al begrijp ik die van limi niet. De broeken hier kosten 25-32€ per stuk. Twee dezelfde nog goedkoper. Ik wilde eigenlijk vier verschillende bestellen en dan terugsturen wat niet bevalt. Dan weet ik dat voor de volgende keer maar ik koop nooit eegens zonder thuiswinkellogo...

Triva

Triva

27-10-2018 om 23:58

30-36

Graag alleen tips voor broeken 30-36 of 28-36 en niet duurder dan 50€ want sting gaat ook maar tot 34. Het is ook verrekt lastig zoeken bij al die sites ( behalve dus bij de genoemde winkel) allemaal geven ze geen lengtemaat bij het zoeken.

Triva

Triva

28-10-2018 om 00:02

Wehkamp

Heeft gelukkig wel een goede zoekfunctie maar 60€ vind ik wat veel.

specht

specht

28-10-2018 om 00:42

Bristol

Het lijkt erop dat de Bristol een enkele broek in 30/36 heeft

Brams Paris.

Misschien kan je verkooppunten googlen voor de spijkerbroeken van BP, wellicht zit er één bij je in de buurt?

Brams Paris wordt ook veel verkocht als werkkleding, is altijd 2 voor 55€.

Limi

Limi

28-10-2018 om 08:13

idem

Ik begreep die van jou niet, Triva, want ik zag ze van 69 en zo via jouw link, en begreep niet waarom je dacht dat het dan een malafide site zou zijn, want zo goedkoop leek me dat nou ook weer niet.

Triva

De ene 30-34 of 30-36 is de andere niet, ik heb bij zoon ook erg lang moeten zoeken.(aantal jaren terug) Hij heeft 1 winter maar 1 broek gehad die lang genoeg was en die was echt heel duur, ze hadden er maar een. Pppfff... dat was echt niet leuk. De rest was met hoge schoenen net te redden. Echt...Alle winkels gehad in de omgeving. The Sting is hier niet lang genoeg. Dan wordt de taille en de kont echt te wijd.
Cars was toen bij de VenD vaak in de aanbieding. Nu af en toe bij Jeanscentre.
Ik merk nu dat sommige merken gewoon van zichzelf al langere pijpen hebben dan andere merken. Dit scheelt soms wel 8 cm.
Bv esprit heeft sommige spijkerbroeken standaard omgeslagen,die slaan wij dan dus niet om en zijn ze lang genoeg. Zoon heeft daar nu een aantal in lengte 34 aan. Het is inderdaad bestellen passen en terugsturen. Is er een broek die bevalt gelijk een paar kopen. Zoon heeft altijd een extra broek voor t geval er een sneuvelt. Ze zijn gewoon niet zo makkelijk te krijgen als voor de rest.
Soms heeft Bristol en scapino ook ineens een langere broek, daar koopt mijn zwager vaak. Zoon wil elastische spijkerbroeken dus die doet die niet graag aan.

Paasei

Paasei

28-10-2018 om 09:32

Ik lees mee

Hier een man van bijna 2 meter met hele lange benen. Jeans maat 33, lengte 36. Althans, dat 'moest maar' in zijn jeugd want dat was dan nog wel wat (betaalbaar) te krijgen. Maar 36 is eigenlijk nog 'hoog water'; hij moet eigenlijk een 38 hebben. Dat is helemaal moeilijk.
Dus als iemand weet waar je die kunt vinden..? Gewoon recht standaard model..?

Paasei.

Omdat je man maat 33 heeft moet het niet zo heel lastig zijn. Meestal gaan die langere pijpen vanaf maat 32. Google maar eens dan zie je best veel online bij zalando en wehkamp etc.
Probeer anders eens t een en ander v esprit. Man en broer hadden lengte 36 daar aan die echt onder hun voeten hing. Dit verschilt wel erg bij welk model. Ik kijk altijd hoe hij valt op t model wat m draagt op de foto en dan bestel ik. Soms gaat alles terug en dan ineens hebben we een fijne broek waar ik er gauw meer van bestel.
Bristol zal je ook verbazen . Daar hebben we al menig broek gekocht.
Jacks and Jones heeft lange pijpen.
PME legend heeft ook lange modellen,wel duur.
Mijn Man heeft dikkere bovenbenen en dan is t lastiger om broeken te kopen omdat ze vaak zo recht zijn. Dan kan ie niet zitten ,das ook zo lastig .

Maat 36

Sting lengte maat 36

https://www.thesting.com/nl-nl/biker-jeans-heren-zwartuseddark-315244

https://www.thesting.com/nl-nl/regular-jeans-donkerblauw-307230

https://www.thesting.com/nl-nl/rechte-heren-spijkerbroek-zwart-315236
En zo zijn er nog een paar modellen.

Het mooie van the Sting is, dat ze over het hele land winkels hebben waar je ter plekke modellen kan passen. Zo zit je niet met terug sturen en afwachten of een andere maat beter zit. Sommige modellen vallen ook langer; een puber moet ze gewoon gaan passen.

Online bestellen is moeilijk passen. Dat van vind ik ook met schoenen; ze zien er leuk uit maar eenmaal aan je voeten knelt het hier en daar. Dan ben je blij als je nog in de winkel een ander paar kan proberen.

Sommige broeken zijn duurder, maar als je kind niet meer in de lengte groeit, brengt het zijn geld wel weer op.
Je kan ook voor een maat wijder kiezen en met een stoer riem dragen als de kans erin zit dat maat 30 maar tijdelijk is.

Maat 38

Pme heeft ook meerdere winkels in Nederland, en maat 38.
Lekker even passen.

https://www.pme-legend.com/nl/pme-legend-collection/nieuw-binnen.html?size%5B0%5D=33%2F38&order=PME%2FNL%2FWeb%2FNew

Triva

Triva

28-10-2018 om 15:43

Nee flanagan

Sorry maar het wordt vervelend.... Alle drie de broeken die jij gaf zijn er niet in 30-36 ( en zoon heeft eigenlijk 28-36 nodig).

Triva

Triva

28-10-2018 om 15:45

Paasei

Heb je de link bekeken waar ik het draadje mee opende? Ze gaan tot lengte 40.

Triva

Triva

28-10-2018 om 15:47

Flanagan gaf wrs een reactie op paasei...

Triva

Triva

28-10-2018 om 15:57

zojuist

maar de gok genomen en een bestelling gedaan. Voor 2 euro meer wordt het verzekerd verzonden. We gaan het zien. Zoon draagt spijkerbroeken al een jaar of 6 alleen met riem dus in de breedte kan het wel wat hebben maar de 32 lengte kwam opeens (hele zomer in korte broek gelopen) 12 cm te kort en hij had nog maar één 34

mijk

mijk

28-10-2018 om 16:36

Ik lees mee

Hier ook 28 34 en dat gaat eigenlijk niet meer..

Sas

Sas

28-10-2018 om 16:39

Triva, misschien heb ik broeken voor jouw zoon

Heb je een mailadres dat je hier neer kunt zetten?

Guera

Guera

28-10-2018 om 18:47

Hoe kort is te kort

Hier ook een lange. Hij kan nog net in 28/34.
Maar eigenlijk niet.
Maar hij zegt: kort is mode.
Dus ze zijn net te kort maar hij slaat ze nog om en heeft echt hoog water. Veel jongens lopen zo.
Geen gezicht maar zij vinden het mooi

Sorry Triva,

Ik richtte de reactie wel degelijk aan jou maar ik had naar de opties gekeken.
Als ik nu in elke link op 30 druk, valt idd optie lengtemaat 36 jammergenoeg weg.
Toch goed bedoeld.

Ja Flanagan

En dat is bijna overal, dan zeggen ze wel dat ze lengte 36 hebben maar dat is dn niet in de smallere maten.

mijk

mijk

28-10-2018 om 21:42

Precies dat is de frustratie

En gewoon in een winkel passen lukt al lang niet meer...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.