Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

69er

69er

29-08-2010 om 23:03

Lcd tv met mat scherm

Onze crt tv heeft de geest gegeven en nu zoeken we een vervanger. Dat moet een lcd (evt. led edge) van 40-42 inch worden. Bij de crt hadden we het probleem dat we bij licht van buiten niets meer konden zien.( licht vallen van opzij, zo'n licht waarbij je goed kan zien dat je de stofdoek moet pakken)). Bij de nieuwe willen we daar zo min mogelijk last van hebben. Nu zijn we vandaag rond wezen kijken en ze glanzen bijna allemaal. Er waren enkele matte tussen, maar die voldeden dan weer niet aan andere eisen. (een verkoper vertelde dat er met opzet een glanscoating gebruikt wordt om intensievere kleuren te krijgen of juist een teveel aan kleurintensiteit weg te nemen bij back led of zoiets). Weer thuis ging ik er van uit dat ik gewoon even het net op ga naar de merken van interesse ga zoeken en aan de hand van dat lijstje ga zoeken. Dat is een onbegonnen opgave, onduidelijke sites, iedere fabrikant heeft z'n eigen termen ( lees deep black panel,opti contrast panel, ips) en dan weet ik niet eens zeker of daarmee bedoelt wordt wat ik zoek.
Wie is werkzaam in deze branche (of in het huishouden, goh, ik mis ineens Rinus) en kan me van de merken samsung, sony, panasonic (evt, philips) zeggen welke terminologie gebruikt wordt of eventueel modelseries.
IK wordt heel kriegelig dat ik via deze grote informatiebron zoiets simpels niet kan vinden.
69er

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.